TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

skl
Inlägg: 56
Blev medlem: 14 apr 2014, 20:52
Ort: Jönköping

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av skl »

jag tänker mig att detta är tvillingsjälar som avslutar varandras meningar, ringer varandra samtidigt så de får upptagetton, kommer till fester med exakt likadana kläder och skriver likadana armélistor.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Hylander »

skl skrev:jag tänker mig att detta är tvillingsjälar som avslutar varandras meningar, ringer varandra samtidigt så de får upptagetton, kommer till fester med exakt likadana kläder och skriver likadana armélistor.
Just så, just så!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Flogger »

Precis så faktiskt :wub:
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

cazed
Inlägg: 48
Blev medlem: 15 maj 2014, 10:48

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av cazed »

En liten praktisk fråga:

Det finns ingen direkt tid för middag inplanerad i schemat så jag antar att eventuell middag intages på stående fot. Ansvarar var och en för sin egen måltid eller kommer det göras någon gemensam pizzabeställning (eller ekvivalent) vid lämpligt tillfälle?

/Åke

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Hylander »

cazed skrev:En liten praktisk fråga:

Det finns ingen direkt tid för middag inplanerad i schemat så jag antar att eventuell middag intages på stående fot. Ansvarar var och en för sin egen måltid eller kommer det göras någon gemensam pizzabeställning (eller ekvivalent) vid lämpligt tillfälle?

/Åke
Vi kommer att ha en lista men förslag på matställen för att det skall bli såpass smidigt som möjligt. Ev görs en sambeställning med utkörning om det önskas av några spelare.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

tue
Inlägg: 288
Blev medlem: 16 okt 2008, 14:06

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av tue »

Tänkte höra någon som kör förbi stationen i varberg imorgon vid 08:38 som man kan lifta med den sista biten, slipper man promenera en 25 minuter

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Hylander »

tue skrev:Tänkte höra någon som kör förbi stationen i varberg imorgon vid 08:38 som man kan lifta med den sista biten, slipper man promenera en 25 minuter
Det kan vi säkert lösa. Ring oss när du är på väg in.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

cazed
Inlägg: 48
Blev medlem: 15 maj 2014, 10:48

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av cazed »

Hylander skrev:
Vi kommer att ha en lista men förslag på matställen för att det skall bli såpass smidigt som möjligt. Ev görs en sambeställning med utkörning om det önskas av några spelare.
Låter finfint.

Peppen börjar triumfera över fredagströttheten!
/Åke

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av The Gretchin »

Nu är två ostiga GoB:are och turneringens enda orkspelare på väg!
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Skriv svar