Team Tournament 2014

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Konfa »

Vi är sista rundan lottade mot två lag vi redan spelat mot, är det så det ska vara eller kommer det att ändras?

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Serpent »

När skickas resultatet in till rankingen? :)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Serpent »

Om det är så att ni inväntat namn på spelare i en dryg månad för att kunna rapportera in, borde de inte försuttit sin chans vid det här laget? De kanske inte frekventerar forumet så ofta eller helt enkelt inte bryr sig om rankingpoäng..?

/Laget som ska anmäla följande spelare nästa år: Bitter, Bittrare, Bittrast, Linus.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Michael Carl »

Mattias fick resultaten nyligen, saknade väl någon spelare i något enstaka lag visserligen, men tror de bör komma in snart i rankingen.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Katarsis »

Jag har nog lyckats jaga rätt på alla spelare nu, så resultatet kommer nog att läggas in under dagen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Team Tournament 2014

Inlägg av Apocswe »

Åååh gillart... :)

Skriv svar