Hjälp!!
Postat: 17 dec 2008, 18:39
Tjena på er...
Jag har temporärt tappat lusten för orc estitik och har erbjudit mina tjänster gratis till min lillebror som gärna vill spela men inte tar sig tid/har lust att måla upp en 1750 arme.
Vi har tillsammans kommit fram till Nids åt honom för att dom är ganska lätt spelade och det är en arme som jag kan tänka mig måla och bygga.
Problemet är... att nids är svårt knepiga, jag vet bara att jag alltid lossar mot dom.. kan någon göra en mellan kompad Nidzilla lista och posta här.. gärna med få modeller efter som jag ska målat... men med mycke troop choices efter som 66% av alla missions är objectives.
Jag va inne på:
1 Hive tyrant med wings och guards med wings
1 dakka mamma eller 1 brood lord
ett gäng warriors som elite typ eller några billiga fexar..
genstealers som troops mestadels
Lite fast attack, osäker på vad som är bra.. gillar sporemines men misstänker att dom e ganska sugiga.
Sen typ 3 fexar eller nåt.
Nån som har lust att tipsa mig om en komp runt 40-60 lista som kan va bra.
Om ni dessutom har den till salu begangnat blir jag väldigt glad
/daniel
Jag har temporärt tappat lusten för orc estitik och har erbjudit mina tjänster gratis till min lillebror som gärna vill spela men inte tar sig tid/har lust att måla upp en 1750 arme.
Vi har tillsammans kommit fram till Nids åt honom för att dom är ganska lätt spelade och det är en arme som jag kan tänka mig måla och bygga.
Problemet är... att nids är svårt knepiga, jag vet bara att jag alltid lossar mot dom.. kan någon göra en mellan kompad Nidzilla lista och posta här.. gärna med få modeller efter som jag ska målat... men med mycke troop choices efter som 66% av alla missions är objectives.
Jag va inne på:
1 Hive tyrant med wings och guards med wings
1 dakka mamma eller 1 brood lord
ett gäng warriors som elite typ eller några billiga fexar..
genstealers som troops mestadels
Lite fast attack, osäker på vad som är bra.. gillar sporemines men misstänker att dom e ganska sugiga.
Sen typ 3 fexar eller nåt.
Nån som har lust att tipsa mig om en komp runt 40-60 lista som kan va bra.
Om ni dessutom har den till salu begangnat blir jag väldigt glad
/daniel