Bygger på en mindre IG-armé. Vad tycks och vad bör kompletteras med eller tas bort?
Chimera och någon/några flamers är väl min första expansionsplan till 500p.
Dock är det ju Steel Legion-figurer så det krävs lite konverterande för att få allt man önskar.
Steel Legion 400p (392p exakt)
HQ
Primasis Psyker 70p
Company Command Squad 127p
1 Company Commander , 4 Veterans
Company Commander: Bolt Pistol, Power sword,, Refractor Shield
Veterans: Missle-launcher team, Medi-pack
Carpace armor upgrade
ELITE
Ratling Snipers 50p
5 Ratling Snipers
Ratling Snipers: Sniper rifles
TROOPS
Veteran Squad 90p
1 Sergeant, 9 Veterans
Sergeant: Close-combat weapon, laspistol
Veterans: Lascannon team
Veteran Squad 125p
1 Sergeant, 9 Veterans
Sergeant: Close-combat weapon, laspistol
Veterans: Missle-launcher team, 2 Grenade-launchers
Grenaders upgrade
400p Steel Legion
Re: 400p Steel Legion
Jag tror det är bättre om du lägger upp lite större listor om hur du tänker bygga ut armén i framtiden. Svårt att ge kritik till så små listor.
Alexander Merinen
Re: 400p Steel Legion
Ok, tanken var väl dock att den inte skulle bli speciellt stor varken nu eller framöver då jag har så många andra armér som växer..
Bara för att ha för snabba små patrolsmissions och liknande.
Men men, mod plocka bort tråden om den känns ovettig.
Bara för att ha för snabba små patrolsmissions och liknande.
Men men, mod plocka bort tråden om den känns ovettig.
Re: 400p Steel Legion
Om vi skulle hålla på och ta bort alla ovettiga trådar skulle vi ju inte få någon fritid över alls. 
//Moderator-HeadWar
//Moderator-HeadWar
Re: 400p Steel Legion
Tycker det ser ut som en rolig lista, väldigt mycket poäng lagt på HQ dock.
För de poäng din Command squad kostar skulle du nästan kunna köpa en hel Infantry platoon istället.
För de poäng din Command squad kostar skulle du nästan kunna köpa en hel Infantry platoon istället.
Re: 400p Steel Legion
Men ni har tid o svara på trådarna HeadWar? haha. Tror detta måste vara en av dom slöaste forumen, kan inte vara mycket jobb för en moderator här inte 
Ja det är sant. Min Command är väldigt dyr.. Ska beskära den något =)
Ja det är sant. Min Command är väldigt dyr.. Ska beskära den något =)