Daemonhunters
Re: Daemonhunters
GO Joakim!
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
Re: Daemonhunters
Nu när jag fått märka ord kan jag säga att den ser cool ut och säkert är galet jobbig att möta. Tummar upp. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...