Subjektiv komp ä ett mysterium, vad säger ni om denna lista?

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
n00bn

Re: Subjektiv komp ä ett mysterium, vad säger ni om denna li

Inlägg av n00bn »

Gamla spawns har ersatts av CC obbarna. Defilern är har gått från bajshög till dyr bajshög. Så det är inte större skillnader på nu och innan.

Nu är jag jätte OT förlåt daniel.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Swarmlorden är ett riktigt bra Nidsval numera. Dubbla tervigoner är det andra riktigt jobbiga.

Med dessa inriktningar så måste du nästa bara ta skit (pyrovores) vilket man helt enkelt inte gör. Allt annat har någon nytta (mer eller mindre iofs) men de två ursprungliga valen sätter standarden.

Att listorna verkar vara lite hårdare numera kan pressa upp listan lite, subjektiv komp är alltid relativ vad andra skickat in! (Detta glöms alltid), men detta till trots tror jag att listan får svårt att komma högre än 5 pga dina ursprungliga val.

Skulle jag bygga nidz och vilja hamna över 10 i komp, med en vanligt klimat, så hade jag valt max en tervigon eller swarmlord.

Två av dessa (swarmlord+ tervigon eller 2x tervigon) och jag hamnar 5-10. Om jag nu skall sia.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Oh kom på en sak till som jag tycker är värt att nämna. En lista som byggs så hård man kan tänka sig (okompat och tävlingsinriktat) kommer troligen inte få vara med, beror återigen på omgivning. En sak är säkert dock: Den hamnar inte på 0 per default.

Om man tittar på Papas lista och utgår från att hårdast möjliga hamnar på 0, ja då är 6-8 kanske rimligt. Men subjektiv komp är alltid relativ alla andra deltagare.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar