1750p CSM lista.

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
kelaino

Re: 1750p CSM lista.

Inlägg av kelaino »

OK, om du tror att de är kul så är det klart du ska spela dem :)

Kanske kan ta bort ett par plague marines och/eller berzerkers för att få in lite demoner? Känns som en grej som man märker hur man vill ha det när man testspelar, lycka till!
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

sourpus

Inlägg av sourpus »

kelaino skrev:Demonerna är gärna en kille/tjej/båda/inget till, då får de en modell i "ring 3" så de känar 1" när de ska charga när de kommer ur deep strike.
[trådkapning]
får demonera assaulta samma runda de kommer in? nu har jag missat något.. :roll:
[/trådkapning]
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Användarvisningsbild
XecrNist

Inlägg av XecrNist »

ja det får dom

sourpus

Inlägg av sourpus »

Joey_Boy skrev:Bikers kommer stanna, jag har otroligt coola konverteringar på gång för dom. Lite dyra dock med 250:- per gubbe men så coola att de kommer lyfta hela armén. Jag har nästan varit nära på att droppa spawns för två bikes till :)
säger man A får man säga B. nu måste du nästan visa bilder så vi andra får dregla lite. :L
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Joey_Boy

Inlägg av Joey_Boy »

Dom kommer komma efter att jag har fixat klart lite annat smått i listan, mina Plauge Marines bl.a och skrivit klart mina arbeten till skolan. Dvs jag hoppas på att posta bilder i december :(

Joey_Boy

Inlägg av Joey_Boy »

Snabb fråga...

Hur vanligt är det med KP missions? Känns lite som att jag kan bajsa i spawns i bland för att bulka ut demoner och possessed för poängen.

Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med kunskap om turneringar?

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

Inte speciellt vanligt. Det brukar kanske vara ett uppdrag på en turnering som har med KP på något sätt, antingen huvuduppdrag eller som deluppdrag.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Känns som att det (med rätta) har blivit vanligare, de senaste turneringar jag varit på har haft det som huvuduppdrag i ett mission av fem.

Joey_Boy

Inlägg av Joey_Boy »

mm, så med andra ord ger jag automatiskt bort KP med spawns i de matcherna. Jaja, de är ju konverterade och grundade så det gör väl int så mycket att jag har dem och kan spela med dem i bland.

Men det får nog bli utan spawns och två Berzerkers mindre. Plus en tuff flagga och en gubbe tilli possessed och 4 lesser deamons. Eller skall jag bara skita i det och slänga in en CC Dread och 2 lesser deamons...?

Med tanke på att possessed är mina GD delivery systems(hoppas på scouts!) kanske dom vill ha tzench flagga för ett fint 4+ invo? Elller skulle folket rekomendera Nugle/Khorn flagga till dom istället?

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Joey_Boy skrev:mm, så med andra ord ger jag automatiskt bort KP med spawns i de matcherna. Jaja, de är ju konverterade och grundade så det gör väl int så mycket att jag har dem och kan spela med dem i bland.
Fast det är ju ändå sex T5-wounds som motståndaren behöver ta, för att få ett KP.

Skriv svar