Kanske kan ta bort ett par plague marines och/eller berzerkers för att få in lite demoner? Känns som en grej som man märker hur man vill ha det när man testspelar, lycka till!
1750p CSM lista.
Re: 1750p CSM lista.
OK, om du tror att de är kul så är det klart du ska spela dem 
Kanske kan ta bort ett par plague marines och/eller berzerkers för att få in lite demoner? Känns som en grej som man märker hur man vill ha det när man testspelar, lycka till!
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
[trådkapning]kelaino skrev:Demonerna är gärna en kille/tjej/båda/inget till, då får de en modell i "ring 3" så de känar 1" när de ska charga när de kommer ur deep strike.
får demonera assaulta samma runda de kommer in? nu har jag missat något..
[/trådkapning]
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
säger man A får man säga B. nu måste du nästan visa bilder så vi andra får dregla lite.Joey_Boy skrev:Bikers kommer stanna, jag har otroligt coola konverteringar på gång för dom. Lite dyra dock med 250:- per gubbe men så coola att de kommer lyfta hela armén. Jag har nästan varit nära på att droppa spawns för två bikes till![]()
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Dom kommer komma efter att jag har fixat klart lite annat smått i listan, mina Plauge Marines bl.a och skrivit klart mina arbeten till skolan. Dvs jag hoppas på att posta bilder i december 
Snabb fråga...
Hur vanligt är det med KP missions? Känns lite som att jag kan bajsa i spawns i bland för att bulka ut demoner och possessed för poängen.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med kunskap om turneringar?
Hur vanligt är det med KP missions? Känns lite som att jag kan bajsa i spawns i bland för att bulka ut demoner och possessed för poängen.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med kunskap om turneringar?
-
Michael Carl
Inte speciellt vanligt. Det brukar kanske vara ett uppdrag på en turnering som har med KP på något sätt, antingen huvuduppdrag eller som deluppdrag.
Känns som att det (med rätta) har blivit vanligare, de senaste turneringar jag varit på har haft det som huvuduppdrag i ett mission av fem.
mm, så med andra ord ger jag automatiskt bort KP med spawns i de matcherna. Jaja, de är ju konverterade och grundade så det gör väl int så mycket att jag har dem och kan spela med dem i bland.
Men det får nog bli utan spawns och två Berzerkers mindre. Plus en tuff flagga och en gubbe tilli possessed och 4 lesser deamons. Eller skall jag bara skita i det och slänga in en CC Dread och 2 lesser deamons...?
Med tanke på att possessed är mina GD delivery systems(hoppas på scouts!) kanske dom vill ha tzench flagga för ett fint 4+ invo? Elller skulle folket rekomendera Nugle/Khorn flagga till dom istället?
Men det får nog bli utan spawns och två Berzerkers mindre. Plus en tuff flagga och en gubbe tilli possessed och 4 lesser deamons. Eller skall jag bara skita i det och slänga in en CC Dread och 2 lesser deamons...?
Med tanke på att possessed är mina GD delivery systems(hoppas på scouts!) kanske dom vill ha tzench flagga för ett fint 4+ invo? Elller skulle folket rekomendera Nugle/Khorn flagga till dom istället?
Fast det är ju ändå sex T5-wounds som motståndaren behöver ta, för att få ett KP.Joey_Boy skrev:mm, så med andra ord ger jag automatiskt bort KP med spawns i de matcherna. Jaja, de är ju konverterade och grundade så det gör väl int så mycket att jag har dem och kan spela med dem i bland.