Sisters of Battle 1750 pts

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Tadaotoko
Inlägg: 622
Blev medlem: 02 nov 2009, 14:33
Ort: Jönköping

Re: Sisters of Battle 1750 pts

Inlägg av Tadaotoko »

Det första man ska veta när man spelar systrar är att de aldrig får komma i närstrid därför suger din HG totalt. Det är bättre med en palatine ger bara minus ett i comp helt naken med fem celestials vara av två med melta i en immolator ger totalt minus 6 i komp för enhet med bil och mycket bättre. borde göra plats för ett till troop. du kan droppa några meltas på dominions fyra är inte värt de 60 poäng som de kostar. det räcker med två sedan kan du strunta mí fler specialweapons om du tänker på kompen eller ge dem två flamers så att de kan spela fler roller. Byt också ut hevybolter squaden mot ett troop med melta och heavy flamer vss i rhino ger minus 5 i comp har du poäng släng in en combi-flamer.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Användarvisningsbild
Tadaotoko
Inlägg: 622
Blev medlem: 02 nov 2009, 14:33
Ort: Jönköping

Re: Sisters of Battle 1750 pts

Inlägg av Tadaotoko »

imagifer måste bort kostar för mycket för vad de gör och bolters på vss för att få så mycket skott som möjligt närstrids equipment är slöseri när de ändå får stryk av ig i närstrid men kissar på dem i skytte
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Falkman
Inlägg: 219
Blev medlem: 30 okt 2009, 16:30

Re: Sisters of Battle 1750 pts

Inlägg av Falkman »

Alla mina superiors förutom Celestian har bolters...

Skriv svar