den var bra i grunden, men mot 10 assaulttermosar med libarian som får första rundan så är det jobbigt.
Du såg ändå hur bra gasbilen var !
1800 pts IG
Re: 1800 pts IG
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY