Men kom ihåg, flamers är farliga och gillar grillade kryp
Skitsnabba eldars
Re: Skitsnabba eldars
Skorpioner i båt med outflank och 36" motorn kanske inte är fel för din lista Henrik?
men grillade alver funkar nog lika bra 
Tjena Gonka Koff.
Ska vi köra en proxy match eller två efter BSK hysterin lagt sig och man kan spela annat än 1500p BSK missions.
Jag har en snart helt ihop byggd 1750 IG lista jag skulle vilja test spela ett par ggr, tror iofs en -snabb- eldar lista är precis vad jag inte vill möta, men det kan ju vara kul för dig att få vinna lite ; )
P_Daddy
Ska vi köra en proxy match eller två efter BSK hysterin lagt sig och man kan spela annat än 1500p BSK missions.
Jag har en snart helt ihop byggd 1750 IG lista jag skulle vilja test spela ett par ggr, tror iofs en -snabb- eldar lista är precis vad jag inte vill möta, men det kan ju vara kul för dig att få vinna lite ; )
P_Daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Pappa: Självklart skall vi göra det!
Blom: Skorpionerna fanns i listan från början, men jag tyckte att det blev för mycket att hålla reda på för en eldarrookie som mig.
Blom: Skorpionerna fanns i listan från början, men jag tyckte att det blev för mycket att hålla reda på för en eldarrookie som mig.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham