Du är presenterad!

Vem är vem? Presentera dig!
Gascogne

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Gascogne »

Namn: Wolf
Ålder: 32
Hemvist: Linköping
Förening: Dragon´s Den
Armé: Space Marines (Red Scorpions) och Orks (Bad Moonz)
Meriter: Är det nån efterrätt?
Bästa 40k-minne: Hel dag med 40K (3:rd Edition) där jag körde Sisters of Battle men förlorade alla slag men det var kul. :mrgreen:
Senast redigerad av 1 Gascogne, redigerad totalt 9 gånger.

Användarvisningsbild
n00bn

Inlägg av n00bn »

Namn: Hamza
Ålder: Rätt sida av 25
Hemvist: Uppe på kullarna.
Förening: Gick med i dmf i somras.
Armé: CHAOS! Vansinnigt mycket. Jag har runt 2500 målat och kanske 9000 pts omålat. Har lite guardsmen som jag aldrig kommer måla upp.
Bästa 40k-minne: Alla fem-timmars diskussioner om hur dyra chaos plasmaguns och predators är.
Sämsta 40k-minne: Varje gång man möter någon annan som spelar ens lag(eller armé) som har en bättre lista och är allmänt mycket bättre på att spela än vad man själv är. Freeforall apocalypse kan suga en del röv också.

Meriter: Har lika många vinster som förluster mot Ironjens samt så har jag aldrig haft mindre än 500 poäng att måla sista natten inför en turnering.
Senast redigerad av 3 n00bn, redigerad totalt 20 gång.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.

Användarvisningsbild
Andy Grey

Inlägg av Andy Grey »

Tja! Time to step up to the plate.

Namn: Andy Kjellner
Ålder: 22 (inte tjock än..)
Hemvist: 5 Min nerförsbacke till DMF.
Förening: The D, M fffin' F såklart!
Armé: Daemonhunters. Pure is my thing, even if I dont win!
Bästa 40k-minne: Jag tror jag vann en gång faktiskt... :o. Spöade upp mech-Tau med 3 hammarhajar med disruption pods på hela kittet, tack vare =][= med TermArmor och psycannon. Han blev målad direkt och har varit med i alla mina listor sen dess.
Sämsta 40k-minne: Tappade min konverterade Grey knight Hero i stengolvet, inget save på den!
Meriter: To be continued...
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

BrrrrrACKA

Inlägg av BrrrrrACKA »

Namn: Calle Eriksson
Ålder: 35
Hemvist: Stockholm
Förening: RT
Armé: Necrons och ska just börja bygga Iron Warriors. Ja, jag gillar att drybrusha...
Bästa 40k-minne: Varje gång jag lyckas med ett WBB
Meriter: fick priset "bästa sportsmanship" på RTs KM 2009!
Senast redigerad av 2 BrrrrrACKA, redigerad totalt 30 gång.

Användarvisningsbild
NordBon

Inlägg av NordBon »

Namn: Mattias Hägglund
Ålder: 21
Hemvist: UMEÅ
Förening: FUSK
Armé: 6000p+ målade Orker, Dark Eldar, Marines
Meriter: 2 första platser på Fantasia Fanatic. Med i Sveriges segrande ETC-lag 09.
Bästa minne: Få vara med och vinna ETC.
Sämsta minne: Spelar Dark Eldar mot Lysander i en raider och 3 vindicators och resten i rhinos. Tänker HAA, detta kommer kommer bli lätt med alla mina darklances och blasters. De 3 första turerna göra jag 4 shacken results med sammanlagt 63 skott darklance/blaster. WTF. Alla hans fordon utom en rhino överlevde slaget.
If you're the last man standing, you're not fighting hard enough

Användarvisningsbild
Dan of War

Inlägg av Dan of War »

Namn: Dan Thomsen.
Ålder: 28.
Hemvist: Slite, norra gotland.
Förening: Anvil. Det är en relativt nystartad gotländsk förening, men vi är snart "stora" nog att träffa er fastlänningar, så att säga.
Arméer: Tyranids (splinter fleet Nidhögg), Orkz (WAAAGH! Skullskar), Tau (O'Shovas Vanguard: Da Orkdakkas). Kommande: IG, WH, CD och Necrons.
Meriter: Memorerar regler på löpande band, är kassör i Anvil.
Bästa 40K minne: Sååå många...
Sämsta 40K minne: En av mina första matcher nånsin, körde med tyranids mot space marines (4:th ifall ni vill veta). 500 eller 650 poäng, minns inte exakt. Hur som helst, i runda 4 dog min sista 'nid, medan han hade sejvat det enda wound jag gjorde på honom i runda tre. Hela armén utplånad -och- inte ett enda wound, det är surt det.

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Namn: Martin Hermanson
Ålder: 23
Hemvist: GBG (Majorna)
Förening: Ingen..
Arméer: CSM-Nurgle, DE (ligger på is för tillfället), Orks (gammal armé sen ungdomens glada dagar som ska styras upp)
Kommande: Bli klar med mina nurgles, galet trött på grönt slem just nu..
Meriter: Inte speciellt många tyvärr.
Bästa 40K minne: När min 20-manna shootaboy trupp blev slaktad av massa fire warriors så när som på en big shoota ork som sedan sköt ner min motståndares fire warriors och 2-3 stora mechrobotar. Min motspelare var galet sur att han lät han överleva då han trodde han skulle springa av bordet. Men han kom tillbaks för att hämnas. Hade nog galet tur men nu är han min lyckofigur och han lyckas alltid bra.

Sämsta 40K minne: När min nurgliga demonprins blev våldtagen av en chaplain efter ha missat alla sina attacker i två rundor. Sedan blev jag så sne så jag skickade in mina obbar i chaplainen men det slutade med han även gjorde slarvsylta av dom oxå. Sen hade jag bara massa nurgliga mariner som sprang runt och dog av missiler som regnade över dom.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Namn: Roger Ringius
Född: 70
Hemvist: Linköping
Förening: Grumpy Ol' Bastards/ LBK
Armé: Målar och säljer, målar och säljer...
Meriter: Har kallats Sveriges mesta kompmotståndare. Och så börjar det bli en del best painted vinster vid det här laget. Det känns bra...

Edit: Januari 2019.
Senast redigerad av 7 Röde, redigerad totalt 2 gång.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
FrankenNerd
Kontakt:

Inlägg av FrankenNerd »

Namn: Johan Philipsen
Ålder: 18
Hemvist: Osby/Göteborg
Förening: ORK
Armé: Orkz, Chaos black legion, chaos death guard och en vostroyan armé. Alla är inte riktigt färdiga än dock.
Meriter: Kassör i ORK, Driver målar commissions hemsida här http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=101880, psykar motståndare omedvetet när jag lirar har jag fått höra:P
Bästa 40k-minne: Körde apocalypse en gång o hade "the green tide" charga nästan hela den ena motståndarens tau med en linje av orkz, han åkte ut på runda 2:P tyckte synd om honom, men vem kan motstå hehe:D
Sämsta 40k-minne: När jag spelade för länge sedan i en klubblokal o hade lite figurer i reserv ståendes på ett bord bredvid, när jag sedan fått in mina figurer (alla på samma runda) o skulle vända mig om o ta dem, så trillar en liten tjock unge rätt över bordet med figurer... någon tyckte ju att jag inte skulle ha de figurerna i strid tydligen D: det var deamons o lite terminators som blev förstörda av en tsunami av fett:P
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Användarvisningsbild
Blade2

Inlägg av Blade2 »

Namn:Alexander Leijon
Ålder: 18
Hemvist:Uppsala
Förening:Atlantis
Armé:Space wolves, tyranids, imperial guard