Du är presenterad!
Re: Du är presenterad!
Namn: Samuel Sandholm
Ålder: 24
Hemvist: Göteborg
Förening: -
Armé: Space Wolves
Meriter: 1:a Hammarslaget, 2003. 1:a Giant Fanatic 8, 2005.
Ålder: 24
Hemvist: Göteborg
Förening: -
Armé: Space Wolves
Meriter: 1:a Hammarslaget, 2003. 1:a Giant Fanatic 8, 2005.
- speedfreek
Ja, det är tanken
Behöver någon att spela med förstås, samt någon som motiverar mig till att bygga och måla. Bor ganska nära Gamlestaden om GAST fortfarande är aktivt?
- speedfreek
Bara på tisdagar kl 18-21.
Googla ollonblå
Googla ollonblå
Namn: Per Wiklund
Ålder: 28
Hemvist: Stockholm
Arméer: Tau och Space Wolves
Spelar även Bretonnians i WHFB och har ett gammalt Bloodbowl-lag a la Undead.
Kikade förbi SSK i lördags och såg krigandet. Det såg ut som att ni hade riktigt trevligt.
Har två byggda men ännu bara halvmålade arméer som jag håller på och pillar med. Hoppas dyka upp på något event i framtiden.
Spelandet är för tillfället typiskt sporadiskt, men hoppas spela lite mer framöver.
Ålder: 28
Hemvist: Stockholm
Arméer: Tau och Space Wolves
Spelar även Bretonnians i WHFB och har ett gammalt Bloodbowl-lag a la Undead.
Kikade förbi SSK i lördags och såg krigandet. Det såg ut som att ni hade riktigt trevligt.
Har två byggda men ännu bara halvmålade arméer som jag håller på och pillar med. Hoppas dyka upp på något event i framtiden.
Spelandet är för tillfället typiskt sporadiskt, men hoppas spela lite mer framöver.
Namn: Johan Lagmo
Smeknamn: Lagge
Född : 1988
Hemvist: Uppsala
Arméer: Dark Eldar plus fantasy (VC, DoC, WoC)
Har länge spelat Fantasy på en kompetitiv nivå och har nu bestämt mig för att börja spela 40k. Jag har även alla intentioner att börja spela 40k på turneringsnivå.
Kommer ursprungligen från Linköping och sviker nu LBK och dragons den för Atlantis i Uppsala som jag nog kommer att avra enda spelare ifrån på 40k-sidan
Smeknamn: Lagge
Född : 1988
Hemvist: Uppsala
Arméer: Dark Eldar plus fantasy (VC, DoC, WoC)
Har länge spelat Fantasy på en kompetitiv nivå och har nu bestämt mig för att börja spela 40k. Jag har även alla intentioner att börja spela 40k på turneringsnivå.
Kommer ursprungligen från Linköping och sviker nu LBK och dragons den för Atlantis i Uppsala som jag nog kommer att avra enda spelare ifrån på 40k-sidan
- speedfreek
Bor inte Tröger i Uppsalatrakten?
Jodå, han vann jag över. Men han spelar inte för Atlantis
Erik och Clara och några andra spelar på samma ställe men de envisas med att använda en annan klubb
Namn: Jerry Hammarberg
Ålder: Född 84
Hemvist: Skene
Förening: Armagedon
Armé: Imperial Guard, Space Wolfs
Meriter:
Bästa 40k-minne: Förhoppningsvis yet to come
Ålder: Född 84
Hemvist: Skene
Förening: Armagedon
Armé: Imperial Guard, Space Wolfs
Meriter:
Bästa 40k-minne: Förhoppningsvis yet to come
A common mistake that peopel make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of the complete fools.
Nu har jag ju skrivit ett par små, söta inlägg här. Men tror ingen känner mig ändå. XD Så lika bra att presentera sig! ^^
Namn: Christoffer Norling
Ålder: 21
Hemvist: Sala
Förening: Warriors of the World
Armé: Chaos, både i Marine-form och Daemon-form. Fokuserar väl på Demonerna nu, och mina älskade Fantasy Ogres.
Meriter: Inte än, men vi hoppas att det kommer ett par när jag beger mig ut i 40k-Sverige! ^^
Bästa 40k-minne: Hmmm... Förvandla Hive Tyrant, Carnifex och Broodlord till Spawn med Ahriman i samma match. Hahah, sjukt kul, sjukt dumt. XD
Namn: Christoffer Norling
Ålder: 21
Hemvist: Sala
Förening: Warriors of the World
Armé: Chaos, både i Marine-form och Daemon-form. Fokuserar väl på Demonerna nu, och mina älskade Fantasy Ogres.
Meriter: Inte än, men vi hoppas att det kommer ett par när jag beger mig ut i 40k-Sverige! ^^
Bästa 40k-minne: Hmmm... Förvandla Hive Tyrant, Carnifex och Broodlord till Spawn med Ahriman i samma match. Hahah, sjukt kul, sjukt dumt. XD