Sida 1 av 1
Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 14:31
av Kaptenen
Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 14:56
av Pappersbåt
Ah Gotlands finest:)
Härligt att se!
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 14:57
av Flogger
Sjukt ballt med Kill Team turnering!
Vann du?

Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 15:08
av Kaptenen
Jo det var/är glada miner och stämning på topp!
Faktiskt även några Stockholmare som tagit sig ner över dagen för att deltaga!
(Flyget från Bromma tar 35 minuter, sen är det 5min taxi till centrum, Killteamet går ju tusan som handbagage)
Nej jag vann inte, jag är inte ens med och spelar, överkörd av jobb, familj, sportlov och annat just nu så jag kunde inte lägga hela söndagen på spelande.
Jag hade dock äran att droppa förbi och vara en av 3 domare i Best Painted, ska lägga upp en bild på vinnarens armé så fort den kommit upp på Skuggspels FB-sida.
Iron Warriors på FW-modeller, jättefina!

Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 15:16
av Lottomannen
Roligt att se delar av gotlänningarna igen. Tyckte att jag anade åtminstone ett bekant ansikte
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 16:03
av Kaptenen
Jodå, både Oscar och Roger som var med på vår Gamers Weekend utflykt är med och spelar och syns på bilderna, mer eller mindre tydligt.

Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 16:32
av L3go
har han (jo, jag vågar gissa på at det är en "han"

) som byggde terrängen måhända sett "war of the Worlds"?

Re: Bilder från Killteam-Turnering i Visby
Postat: 02 mar 2014, 16:39
av Kaptenen
Terrängen kommer från alla möjliga håll, men nu när du säger det så är den där biten med White Scarsen som stulet ur filmen. Ska fråga! Jag förstod inte riktigt heller vad den grejen skulle vara för något, men det såg fint ut!