Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Information om kommande och spelade turneringar
Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Ancalagon »

För oss som bor i Stockholm spelar det nog ingen roll, men det blir nog iaf lite svårare för folk som har nån timme att åka hit. Det är rätt stor skillnad på att komma hem runt 23-midnatt på en söndag jämfört med en lördag, speciellt om man ska upp o jobba måndag morgon ;)

För mig spelar det ingen som helst roll dock, och kommer med största sannolikhet vara med i vilket fall som helst :)

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Halvar »

ja, endagars på söndag kommer bli dumt eftersom sista tåget mot dalarna går redan vid 19:45. det går däremot "alltid" att fixa med boende i den fumliga huvudstaden en lördag. annars blir det bil och det gör att man lär vara typ tre som åker. men eftersom det var lite svårt med endagars på enbart lördag så blir det väl som det blir.
edit: så jag förespråkar givetvis en tvådagars men även enbart lördag är fortfarande intressant. för min egen del då.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
z3bb3
Inlägg: 241
Blev medlem: 15 nov 2012, 08:18

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av z3bb3 »

Det blir nog svårt oavsett att hitta ett datum som passar alla/de flesta.

Börja med en "prova-på-som-arrangör" tävling på en dag som passar dig och se hur många som anmäler sig.
Sålänge det blir fler än 10 så är det bara att köra på :D
Top 3 40k "performances"
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Neth_Oni »

men Halvar, om jag ska dit är vi ju iaf 2 i en bil härifrån och vi kan säkert ragga en till ;)

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Halvar »

Om ingen av oss jobbar eller har annat för oss då såklart ;)
Ja' än't bittä'!

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Bronson »

Intresse finns helt klart!
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av max_elmgren »

awesome, då ska jag ta och ta och prata med bordinnehavare, så blir det en "inför en annan turnering turnering" alltså kör samma upplägg som den turneringen som kommer efter, praktiskt och jag vet att många tycker om det, som ska spela på den större turneringen, t.ex en inför Fantasia Fanatic 2000p vore ju nice. eller inför Gothcon. Men jag får se. Nästa gång lägger jag nog upp en ny tråd där man kan anmäla intresse för den, då har den både ett datum och spelmall. och tider kanske också. Ölurval vet jag inte om det kommer stå, men kanske. =)

Användarvisningsbild
Denkan
Inlägg: 964
Blev medlem: 27 sep 2011, 10:20
Ort: Nyköping
Kontakt:

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Denkan »

Är det bara rätt helg med info i god tid så kan säkert nyköpingsgänget komma och rulla lite tärning :-)
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Newyn
Inlägg: 595
Blev medlem: 14 jun 2012, 10:04

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Newyn »

Beroende på helg så är det en till från blg.
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av max_elmgren »

Jag har hittat ett datum som verkar passa mig ganska bra, efter en tenta innan en dykresa en ojämn helg innan kandidatarbetet börjat. Den 23:e Mars, en vecka innan Fantasia Fanatic. Men upplägget tycker jag kan bli antingen inför Gothcon eller inför Fanatic. Bra vore ju om nån av de som står för subkompen på Gotchon ville testa sina kompidéer på en liten turnering innan, så vore det ett bra tillfälle för att se om de är heltokiga!

Skriv svar