KHORNE!!
Re: KHORNE!!
Tur det är på initiativ 1 iallafall.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Hade det varit på vanligt initiativ hade den varit rätt bra. Nu är den ok, helt ok i kompat skulle jag säga.Excessus skrev:Tur det är på initiativ 1 iallafall.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Dags att blobba lite kultister känns det som, de bryr sig lika mycket för D som för hans vanliga styrka...Flogger skrev:Hade det varit på vanligt initiativ hade den varit rätt bra. Nu är den ok, helt ok i kompat skulle jag säga.Excessus skrev:Tur det är på initiativ 1 iallafall.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Om han springer in i kultister så har din motspelare misslyckatsExcessus skrev:Dags att blobba lite kultister känns det som, de bryr sig lika mycket för D som för hans vanliga styrka...Flogger skrev:Hade det varit på vanligt initiativ hade den varit rätt bra. Nu är den ok, helt ok i kompat skulle jag säga.Excessus skrev:Tur det är på initiativ 1 iallafall.
-
Elevatorlake
Blir det inte lite bakvänt när en bloodthirster med s6 helt plötsligt får s:d med sin yxa och kan döda en t8 wraithknight med ett slag medan wraithknighten med s10 och ett jättesvärd inte kan döda en t6 bloodthirster med ett slag? 
Missförstå mig rätt, jag tycker bloodthirstern borde komma ännu närmare sina fornstora dar när den hade 10 på i stort sett allt.
Missförstå mig rätt, jag tycker bloodthirstern borde komma ännu närmare sina fornstora dar när den hade 10 på i stort sett allt.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Wraithknighten har ju ingen yxa, där ligger hemligheten 
-
Elevatorlake
Just ja, tänkte inte på detFlogger skrev:Wraithknighten har ju ingen yxa, där ligger hemligheten
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Svärd stort som flygplanet för fan!
Trök att de kan köpa snorbilliga rewards för att få instant death och en extra attack på initiativ eller bara en extra attack.
Trök att de kan köpa snorbilliga rewards för att få instant death och en extra attack på initiativ eller bara en extra attack.
Ja' än't bittä'!