jo jag såg också att den var photoshoppad, men just därför är det kanske inte så svårt att åtminstone ta någon ork med näven i vädret och ta bort dennes pistol bara.Jocke Rapp skrev:Med tanke på att det är en photoshop-sammanslagning av två bilder från GWs hemsida plus lite orkbits och färgläggning så kanske det var svårt att hitta någon med passande armar?Halvar skrev:snygg, men är det så viktigt att ha en shoota och en slugga i nävarna istället för kontrollerna? =) orkiskt så det förslår förvissso.
Den är dock rätt snyggt gjord med tanke på att han inte kan haft så mycket tid på sig.
Codex Grey Knights
Re: Codex Grey Knights
Ja' än't bittä'!
- speedfreek
Penitent Dread Engine Knights here I come!
Tänkte samma sakRöde skrev:En ask Kniggits och en ask Termosar lär det ju bli så småningom. Underbara bitz till att bygga SM karaktärer och Librarians i plast. Äntligen Librarians i plast!
Librarians i plast
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Hmmm, jag vill bygga en 1750p armé som består av 1 Draigo, 1 Librarian, 10 Paladins, 1 Vindicare och 1 Dreadnight, Det ska nog gå 
Jag vet inte varför, men Dreadnightsen ser ju bara helt otroligt super coola ut i mina ögon. Jag hade inga höga förhoppningar, så där blev jag glatt överraskad. (fast det är iof lite "you dawg, I put a Terminator in your Termintor" känsla över den
)
Hoppas den riktiga codexen hamnar på nätet snart så att man kan börja bygga listor
Jag vet inte varför, men Dreadnightsen ser ju bara helt otroligt super coola ut i mina ögon. Jag hade inga höga förhoppningar, så där blev jag glatt överraskad. (fast det är iof lite "you dawg, I put a Terminator in your Termintor" känsla över den
Hoppas den riktiga codexen hamnar på nätet snart så att man kan börja bygga listor
Alexander Merinen
Hey, I heard you liked exoskeletons, so we put your exoskeleton in an exoskeleton, so you can be big while you are big!
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Dom nya modellerna är ju hur sköna som helst... Det enda som stör mig är att GW kom på "Oj MCs är visst bättre än Walkers så vi gör mecha-roboten till en sådan."
-
Gonka Koff
Jag är faktiskt tveksam om Codexen kommer bli speciellt "overpowered". Man upptäcker rätt snart i armébyggandet att det kommer att bli en väldigt liten armé. Vad tror ni till exempel om följande lista?
HQ:
Draigo -275
Libby, Level 3, homer (shrouding, Rift, might) -250
ELITES:
6 Purifiers, 1 staff, 1 hammer, 3 halberds, psybolt - 200
TROOPS:
4 Paladins, Apoth., staff, hammer, psybolt - 335
7 Grey Knights, 1 psycannon, 1 hammers, psybolt, 4 halberds - 180
FAST:
Stormraven, MM, TLAC, EA - 220
HEAVY:
GK Dreadnought, MM, DCCW -115
Nemesis Dreadknight, heavy psycannon, 170
Total: 1745
HQ:
Draigo -275
Libby, Level 3, homer (shrouding, Rift, might) -250
ELITES:
6 Purifiers, 1 staff, 1 hammer, 3 halberds, psybolt - 200
TROOPS:
4 Paladins, Apoth., staff, hammer, psybolt - 335
7 Grey Knights, 1 psycannon, 1 hammers, psybolt, 4 halberds - 180
FAST:
Stormraven, MM, TLAC, EA - 220
HEAVY:
GK Dreadnought, MM, DCCW -115
Nemesis Dreadknight, heavy psycannon, 170
Total: 1745
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
det är inqusitorial henchmen som är sjukt heta. Men får man inte spela med cortez så är det ju lite bajs.
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
Tycker något i stil med detta verkar 'häftigt'. Pew pew die.
1 Crowe
10 Purifiers
4 Psycannons
Rhino
10 Purifiers
4 Psycannons
Rhino
10 Purifiers
4 Psycannons
10 Purifiers
4 Psycannons
1 Dreadnought