Daemons

Har du hört det senaste från GW?
Jacke

Daemons

Inlägg av Jacke »

Antar att de flesta redan läst detta, men i alla fall.

http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=258621

Nya daemons på ingång. Fateweawer, plast prinsen (dock inte samma som den som funnits på bild i drygt 2 år :shock: ) Horrors och så vidare.

Joppe

Re: Daemons

Inlägg av Joppe »

Changeling såg riktigt bra ut.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Verkar ju mysigt
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Andy Grey

Inlägg av Andy Grey »

With Daemons on the prowl, looks like The Grey Knights will be called into action! ;)
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

Blom

Inlägg av Blom »

Dåligt att Fateweaver är i tenn, gillar inte stora tenn monster... hade det vart så svårt att göra han i plast?
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Det hade kostat enormt mycket mer att göra honom i plast. GW tror nog inte att de kommer sälja så många av den att det ens skulle kunna löna sig att göra den i plast (stålformar istället för gummi, m.m.)
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

de nya modellerna ser bra ut, man förstår att de gör modeller i plast när man kan använda dem i både whfb och 40k.. men GW brukar ju inte var så bra på att räkna ut hur mycket saker kommer att sälja.. den modell som sålde överlägset bäst i förra codexen som kom hade de ju gjort i metall.. och nu går den knappt att få tag på i affärerna för de hinner inte gjuta upp dem..

BrrrrrACKA

Inlägg av BrrrrrACKA »

Nefrums skrev:de nya modellerna ser bra ut, man förstår att de gör modeller i plast när man kan använda dem i både whfb och 40k.. men GW brukar ju inte var så bra på att räkna ut hur mycket saker kommer att sälja.. den modell som sålde överlägset bäst i förra codexen som kom hade de ju gjort i metall.. och nu går den knappt att få tag på i affärerna för de hinner inte gjuta upp dem..
Vilken modell var det? Och vart kan man se sån statistik?

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

BrrrrrACKA skrev:Vilken modell var det? Och vart kan man se sån statistik?
Hiveguard..
Exact statestik får man nog fråga GW eller vilken GW affar som hälst om, men att den är slut i stora delar av världen klagas det över på massa forum. Jag väntar fortfarande på att de ska komma in till den lokala affär jag beställt dem.. :x

Jacke

Inlägg av Jacke »

Nefrums skrev:
BrrrrrACKA skrev:Vilken modell var det? Och vart kan man se sån statistik?
Hiveguard..
Exact statestik får man nog fråga GW eller vilken GW affar som hälst om, men att den är slut i stora delar av världen klagas det över på massa forum. Jag väntar fortfarande på att de ska komma in till den lokala affär jag beställt dem.. :x
Konstigt, jag lyckades få tag på 4st innan Lincon, och de hade flera stycken extra både i butik, och i affärerna på Lincon.

Skriv svar