tja Night SPinenrn från WD kan få vara med men inget från IA
Vad bör tillåtas från IA?
Moderatorer: Katarsis, Argos, DHettNeck
Re: Vad bör tillåtas från IA?
Ta bort allt 
när slutade WD att vara officiella? förr vet jag att de hade 'offical rules' saker och likaså FAQs osv. i tidningen som faktiskt var värda ngt men ...
- black templars @ time of ending -
- Jimmy Johansson
Nightspinner hör som sagt inte till disskutionen, klart den skall vara tillåten.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
- guildmaster
- Kontakt:
Jag tycker IA är ett trevligt komplement. Visst finns det kraschade enheter, plocka bort dem. Men de andra vill jag gärna kunna leka med.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Personligen tycker jag allt ska bort, jag vill ju inte spela med en nackdel bara för att jag inte orkar hålla koll på IA. Eftersom jag inte kan så mycket om IA så vet jag inte riktigt vad som är överdrivet bra och vad som inte är det...
Alexander Merinen
Känns inte så motiverande att köpa fluffböcker för 4000kr bara för att veta vad man kan och inte kan få möta.
till skillnad från att köpa dom för 3200 endast då eller?evr skrev:Känns inte så motiverande att köpa fluffböcker för 4000kr bara för att veta vad man kan och inte kan få möta.
dom flesta köper inte en av varje codex...
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Internet är din vän...evr skrev:Känns inte så motiverande att köpa fluffböcker för 4000kr bara för att veta vad man kan och inte kan få möta.
Internet och jag är goda vänner, men IA böckerna gör det krångligare att memorera och kolla upp allt. Dessutom är det jobbigare att använda valen då det inte finns färdiga modeller eller endast svindyra FW-resin modeller.
Alexander Merinen