Sida 1 av 1

Säljes 2 armer 40k

Postat: 22 maj 2012, 12:53
av mj payne
tja
säljer mina 40k armer då jag aldrig har tid längre

1 csm arme färdig målad1500 p lista tt standard

chaos lord med mark of tzeenth på disc "screamer" egen konvertering

dp med vingar och mark tzeenth "balrog vingar på tennprins"

7 berzerkers konverterade fw med rhino

7 plaugeisar konverterade fw

7 nosie marines med sonic blaster och masterblaster " gw blaster kit"

7 1k sons konverterade gw så alla är lika med rhino

2 obbar egen konvertering av csm termisar

2 spawns

höll på att bygga ut med 6 raptors med mark of khorne "guradians till lord" så dom är inte riktigt färdig

massor av bitz och x-tra gubbar på sprue etc + väska och dp låda

några dåliga bilder för lite hum om färg schema etc. fixar mer bilder till intresserade

http://forum.sverok.se/viewtopic.php?f= ... 40#p253540

bud:

arme 2
en påbörjad imp arme baserade öken cadians och 2:nd ed stormisar

hq straken "egen konvertering" 3x melta vox , astropath "konverterad psyker" 2x body guards "färdigt"

troops
al rheiam "konverterad tenn cadian" 3 x melta vox
chimera med leman torn "färdigt"

3 sgt med power weapons " färdiga "
3 plasmor "färdiga"
1 vox "färdig"
23 grunts " olika stadier av målning"

sgt harker "konvertera ox" färdig"
1.st vets
sgt med fist "konverterad 2:nd ed sgt"3Xmeltor med shotguns och demo charge "demolishen" "färdiga"

2nd vets
sgt 3 plasmor 6 lasguns "färdig"

3 och 4 vets strippade och omonterade

ALLA VETS ÄR 2:nd ed stormisar

2x armored sentineller med missile lachers "färdiga"

1 valk med pods grundad och delvis monterad "piloterna färdiga"

1 vendetta egen konvertering grundad delvis monterade

1 leman excutioner "egen konvetring" omålad/stripad

1 leman exterminator "egen konvetring" omålad/stripad

1 basse med armored crew. egen konvetreing omålad

1 chimera omålad

6 st rr på crossbågar egen konvetering byggda på gamla de jetbikes" påbörjade för stripning samt mer konvertering för likna denna arme"

1 ton bitz etc tex 6 hw teams på sprue 5-6 2:nd ed sgt

2 gw väskor en för gubbar en för fordon

några dåliga bilder för lite hum om färg schema etc. fixar mer bilder till intresserade
http://forum.sverok.se/viewtopic.php?f= ... h&start=23

bud:

Re: Säljes 2 armer 40k

Postat: 22 maj 2012, 22:02
av Trulsante
Helu!

Säljer du bitar ur din IG-armé, eller går allt tillsammans?

Re: Säljes 2 armer 40k

Postat: 23 maj 2012, 09:16
av Crow
Är intresserad av dina imps; vad vill du ha för dem?

Re: Säljes 2 armer 40k

Postat: 23 maj 2012, 09:24
av mj payne
Trulsante skrev:Helu!

Säljer du bitar ur din IG-armé, eller går allt tillsammans?
säljer allt till en början
Crow skrev:Är intresserad av dina imps; vad vill du ha för dem?
ge mig ett bud

Re: Säljes 2 armer 40k

Postat: 24 maj 2012, 14:56
av Crow
PM:ar dig.

Re: Säljes 2 armer 40k

Postat: 29 maj 2012, 20:56
av mj payne
imps sålda