[Lås, Radera] Chaos Spacemarines
Moderator: Katarsis
[Lås, Radera] Chaos Spacemarines
Tjosan!
Nu ska jag sälja mina Chaos Space Marines mest för att jag inte har riktigt tid med dom och jag måste finansiera andra projekt!
Armén har ni i denna Logg: Let The Galaxy Burn armén är helt undivided och specialbyggd alla bastrupper är basserade på Khorne Berzerker kroppar alla fula döskallar & khorne symboler är bort tagna så det hänger marauder kedjor på alla modeller! Tyvär är chaos lorden, obbarna & raptors jag byggde borta
Defilern är fluffmässigt korrekt byggd efter codex chaos sen är det black legion axelskydd på alla modeller och black legion forgeworld dörrar på alla rhinos hela armén är grundad i basfärgen German Armour/Grey från flames of war samt baserna är bara sandade så det finns gott om utrymme att göra snygga baser samt färdigställa en snyggt byggd armé
1x Deamon Prince - Wings
1x Chaos Sorcerer - Familiar (Den omtalade som svävar utan flygpinne)
10x Chaos Space Marines (Champion: Powerfist Combi melta, CSM: Icon, Meltagun, Flamer)
1x Chaos Rhino (Dozerblade, Combi Melta)
10x Chaos Space Marines (Champion: Powerfist Combi melta, CSM:Icon, Meltagun, Flamer)
10x Chaos Havocs (Champion: Powerweapon, CH: Icon, 4 Autocannon)
1x Chaos Rhino (Dozerblade, Havoc Missile Launcher)
2x Chaos Dreadnought (2x Dreadnougt Close Combat Weapon, Missile Launcher & Lascannon för variation!)
2x Chaos Spawns (Spelets sämsta modeller elller? bra att ha gåendes med dreadsen om dom får Fire Frenzy)
1x Chaos Defiler (4x Dreadnougt CCW & Battlecannon)
10x Lesser Deamons (Chaos Hounds)
1x Greater Deamon (Manticore i plast den nya utan vingar blev en stor Chaos Hound)
1x Codex Chaos Space Marines
Plus att jag skickar med diverse bra & ha Bitz samt Blacklegion Axelskydd samt lite andra bra & ha bitz om ni vill bygga extra enheter
Pris: 2000kr inkluderat frakten
****************************************************************************************************
- Vill ha rak snabb affär, Nettikett är ett måste! dvs ni svarar på PM snabbt!
- Skicka ett PM av det ni är intresserad av och vill handla
- Först till kvarn gäller
- Går efter Tidstämplarna i PM
- Reserverar mig för felskrivningar
- Pengarna ska vara på kontot efter 24 timmar vid affär annars åker dom upp på annons igen
- Resarverar inget skriver bara att saker är resarverade vid inväntan av betalning
****************************************************************************************************
Nu ska jag sälja mina Chaos Space Marines mest för att jag inte har riktigt tid med dom och jag måste finansiera andra projekt!
Armén har ni i denna Logg: Let The Galaxy Burn armén är helt undivided och specialbyggd alla bastrupper är basserade på Khorne Berzerker kroppar alla fula döskallar & khorne symboler är bort tagna så det hänger marauder kedjor på alla modeller! Tyvär är chaos lorden, obbarna & raptors jag byggde borta
Defilern är fluffmässigt korrekt byggd efter codex chaos sen är det black legion axelskydd på alla modeller och black legion forgeworld dörrar på alla rhinos hela armén är grundad i basfärgen German Armour/Grey från flames of war samt baserna är bara sandade så det finns gott om utrymme att göra snygga baser samt färdigställa en snyggt byggd armé
1x Deamon Prince - Wings
1x Chaos Sorcerer - Familiar (Den omtalade som svävar utan flygpinne)
10x Chaos Space Marines (Champion: Powerfist Combi melta, CSM: Icon, Meltagun, Flamer)
10x Chaos Space Marines (Champion: Powerfist Combi melta, CSM:Icon, Meltagun, Flamer)
10x Chaos Havocs (Champion: Powerweapon, CH: Icon, 4 Autocannon)
1x Chaos Rhino (Dozerblade, Havoc Missile Launcher)
2x Chaos Dreadnought (2x Dreadnougt Close Combat Weapon, Missile Launcher & Lascannon för variation!)
2x Chaos Spawns (Spelets sämsta modeller elller? bra att ha gåendes med dreadsen om dom får Fire Frenzy)
1x Chaos Defiler (4x Dreadnougt CCW & Battlecannon)
10x Lesser Deamons (Chaos Hounds)
1x Greater Deamon (Manticore i plast den nya utan vingar blev en stor Chaos Hound)
1x Codex Chaos Space Marines
Plus att jag skickar med diverse bra & ha Bitz samt Blacklegion Axelskydd samt lite andra bra & ha bitz om ni vill bygga extra enheter
Pris: 2000kr inkluderat frakten
- Vill ha rak snabb affär, Nettikett är ett måste! dvs ni svarar på PM snabbt!
- Skicka ett PM av det ni är intresserad av och vill handla
- Först till kvarn gäller
- Går efter Tidstämplarna i PM
- Reserverar mig för felskrivningar
- Pengarna ska vara på kontot efter 24 timmar vid affär annars åker dom upp på annons igen
- Resarverar inget skriver bara att saker är resarverade vid inväntan av betalning
Senast redigerad av 4 MrCheeze, redigerad totalt 15 gång.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Styranimon
Re: [Intressekoll] Chaos Spacemarines
Förlåt om jag förstör tråden på något sätt, men
Jag tycker dina CSM är supersnygga!
Det är nästan så man vill finansiera projektet...
Jag tycker dina CSM är supersnygga!
Det är nästan så man vill finansiera projektet...
En liten knuff!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
2000kr + frakt 150kr blir spårningsbart & skickas i postens blåa låda!
Senast redigerad av 1 MrCheeze, redigerad totalt 11 gånger.
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Bump!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Blev lite nyfiken nu....har posten klantat sig ordentligt?
Efter då saker & ting har löst sig så är första Posten editerad!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Kan inte någon förbarma sig och köpa denna fina armé, då både jag (taogoli) och Mrcheeze behöver pengar.
Mvh taogoli
Mvh taogoli
När en människa har vanföreställningar kallas det för mental sjukdom.
När många människor har vanföreställningar kallas det för religion.
Varför slå ihjäl mygg med flugsmälla, när det finns 42 cm kanoner.
När många människor har vanföreställningar kallas det för religion.
Varför slå ihjäl mygg med flugsmälla, när det finns 42 cm kanoner.
Har du fortfarande kvar allt som står i första posten?
Har du kvar armén?