Säljes: Blood Angels armé

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Tist

Säljes: Blood Angels armé

Inlägg av Tist »

Här säljes ett styck snyggt målad Blood Angels armé. Någon gammal forumsräv känner kanske igen den?

Pris: Pris: 4000 kr.

Det här är inte annonsen för dig som bara vill ha tag på figurer till vrakpris, det här är för den som vill ha en snygg armé som är väl genomarbetad.
Bakom varje figur ligger timmar av arbete. Alla marines är sammansatta av delar från flera boxar, och ingen är den andra lik. De flesta har egen heraldik på den ena shoulderpadden (tactical- och assaultmarines).

Armén säljes då jag inte spelar Warhammer 40K alls längre och har inte gjort så på flera år.
Den kanske inte är optimal sett ur hur spelet ser ut nu förtiden, men den har gjort sina turneringar förr om åren.

Det som ingår är:
2st Librarians – konverterade från diverse bits. Den ena med stav och den andra med jumppack.
1 st Chaplain – byggd av diverse bits.
2 st Dreadnoughts – en Furioso och en vanlig med assaultcannon och missilelauncher. Båda är byggda utifrån venereble dreadnoughts.
1 st Stormraven – Lascannons och multimeltas. Torn är baserat på från en Razorback. Fullt målad interiör.
1 st Landspeeder Typhoon
3 st Razorbacks – 1 med twin assultcannons, 2 st med twin plasmaguns och lascannon. 1 är med fullt målad interiör. Medföljer gör även en freehandmålad svart topplucka om man vill använda som rhino istället.
5 st Sanguinary guards – Med freehandmålat bannér. 1 med powerfist.
5 st Terminators – 1 Cyclone missile launcher, 1 Chainfist. Extra blingade med ikonografi.
8 st Deathcompany – Målade mörktröda. 1 powerfist, 1 powerweapon
10 st Tactical marines – Sgt med freehandmålat bannér, 1 Missilelauncher, 1 meltagun. Alla har ena shoulderpadden målad i sin egen heraldik.
10 st Assaultmarines – Målade som två squads så 2 sgt med powerweapons. 2 meltaguns.

Slänger med 1 st defense line. Mest för att den tillhörde armén då den spelades på turneringar förr i tiden.

Det här är inte annonsen för dig som bara vill ha tag på figurer till vrakpris, även om nypris är bra mycket högre än vad jag begär (speciellt om man räknar med färg och arbete. ;) )

Frakt* betalas av köparen.

*Det finns en anpassad figurväska (märke Clas Ohlson) där allt utom terminators, Stormraven, landspeeder och defenseline får plats. Den kan man få med på köpet, men jag kan tänka mig att den kommer öka på fraktkostnaden rätt mycket då den är ganska tung och otymplig.

Bilderna kanske inte är i bästa laget, produktfoto är inte min gebit, är man intresserad och vill ha närmare bild på något är det bara att höra av sig så kan det ordnas.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
"Monochrome und minimal!"

...und Fluffmongo!