Hallå!
Jag vet att det är "fel forum" men tänkte kolla om det kanske finns någon här som köpt på sig Chaos-relaterade figurer eller har gamla grejor som ligger och samlar damm. Helst vill jag ha obyggt men omålat/enbart grundsprayat kan vara av intresse.
[Köpes] AoS Chaos
Moderator: Katarsis
- Chickenbits
Re: [Köpes] AoS Chaos
stormshaft skrev:Hallå!
Jag vet att det är "fel forum" men tänkte kolla om det kanske finns någon här som köpt på sig Chaos-relaterade figurer eller har gamla grejor som ligger och samlar damm. Helst vill jag ha obyggt men omålat/enbart grundsprayat kan vara av intresse.
Vad för Chaos menar du? Har en väldig massa Skaven Pestilens som jag försöker bli av med
That's sad also dark. Regards, sadfrogs.
- stormshaft
Jag har nog egentligen mest Tzeentch-böjelser både för Warriors och demoner, men PM'a exakt vad du har, vilket skick det är i och hur mycket du vill ha för det så kan jag ta mig en funderare.Chickenbits skrev:stormshaft skrev:Hallå!
Vad för Chaos menar du? Har en väldig massa Skaven Pestilens som jag försöker bli av medObyggda främst.
- stormshaft
Ingen som har lite Tzeentch-demoner och Chaos Warriors liggande som de inte tänkt använda?