[Köpes] AoS Chaos

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
stormshaft

[Köpes] AoS Chaos

Inlägg av stormshaft »

Hallå!
Jag vet att det är "fel forum" men tänkte kolla om det kanske finns någon här som köpt på sig Chaos-relaterade figurer eller har gamla grejor som ligger och samlar damm. Helst vill jag ha obyggt men omålat/enbart grundsprayat kan vara av intresse.

Användarvisningsbild
Chickenbits

Re: [Köpes] AoS Chaos

Inlägg av Chickenbits »

stormshaft skrev:Hallå!
Jag vet att det är "fel forum" men tänkte kolla om det kanske finns någon här som köpt på sig Chaos-relaterade figurer eller har gamla grejor som ligger och samlar damm. Helst vill jag ha obyggt men omålat/enbart grundsprayat kan vara av intresse.

Vad för Chaos menar du? Har en väldig massa Skaven Pestilens som jag försöker bli av med :) Obyggda främst.
That's sad also dark. Regards, sadfrogs.

Användarvisningsbild
stormshaft

Inlägg av stormshaft »

Chickenbits skrev:
stormshaft skrev:Hallå!

Vad för Chaos menar du? Har en väldig massa Skaven Pestilens som jag försöker bli av med :) Obyggda främst.
Jag har nog egentligen mest Tzeentch-böjelser både för Warriors och demoner, men PM'a exakt vad du har, vilket skick det är i och hur mycket du vill ha för det så kan jag ta mig en funderare. :)

Användarvisningsbild
stormshaft

Inlägg av stormshaft »

Ingen som har lite Tzeentch-demoner och Chaos Warriors liggande som de inte tänkt använda?

Skriv svar