[säljes] DE och Eldar

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

MITTZ
Inlägg: 921
Blev medlem: 12 mar 2010, 00:34

[säljes] DE och Eldar

Inlägg av MITTZ »

DE
Raider, limmad omålad 140kr
Venom, oöppnad och ff inplastad 170kr
10 Kabalite warriors, limmade omålade 110kr

Eldar
3st Wave serpents, limmade och målade, 200 kr/st
Bitz: scatterlasers, omålade 10kr/st

2st Aluminiumväskor, 45x35x15cm (yttermått) 150kr/st
Senast redigerad av 2 MITTZ, redigerad totalt 10 gång.

Ottosson
Inlägg: 8
Blev medlem: 22 okt 2013, 14:23

Re: [säljes] DE och Eldar

Inlägg av Ottosson »

Köper dina waveserpents

MITTZ
Inlägg: 921
Blev medlem: 12 mar 2010, 00:34

Re: [säljes] DE och Eldar

Inlägg av MITTZ »

grundposten är uppdaterad.

Skriv svar