Necrons (Tabletop'Crons) säljes

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Röde

Re: Necrons (Tabletop'Crons) säljes

Inlägg av Röde »

Chaotic_Cheese skrev:Jag kan inte låta bli att lägga mig i här. Alltså du vill sälja fast du vill inte sälja fast du vill sälja?? Hur svårt kan det vara att bara sätta ett pris som du är nöjd med?? Det framstår ju som både girigt och en smula löjligt att hålla på såhär.
Jag hänvisar tillbaka till det fetstilade i den inledande posten. Och ja, du får tycka precis vad du vill om mig och min annons. Det har du helt rätt i.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Ogglas

Inlägg av Ogglas »

Chaotic_Cheese skrev:Jag kan inte låta bli att lägga mig i här. Alltså du vill sälja fast du vill inte sälja fast du vill sälja?? Hur svårt kan det vara att bara sätta ett pris som du är nöjd med?? Det framstår ju som både girigt och en smula löjligt att hålla på såhär.
Nu kan inte jag låta bli att lägga mig i.

Vad är det för fel på att vilja ha så mycket som möjligt för sin snyggt målade arme?? Jag menar bjud eller inte bjud liksom.

Sorry för kladdet i din tråd röde.

Chaotic_Cheese

Inlägg av Chaotic_Cheese »

Jag förstår att det blev känsligt nu. Jag undrar bara varför du inte skriver jag vill ha xxxx kr för min armé för det tycker jag att den är värd?
Nu säger du minst 3500:- fast du säger samtidigt att du kanske inte säljer den för det heller. Men som sagt det är ju upp till var och en att avgöra. Jag skulle kunna tänka mig att köpa den för mer än 3500:- men när jag läser i tråden så får jag känslan av att jag kanske får vänta till sommaren innan jag vet om mitt bud är bra nog liksom. Jag tycker bara att du gör det lite väl krångligt.

Peace!

CC

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

För att få veta om det dröjer till sommarn så lägg ett bud...

Jag har fått frågan på ett annat forum, där annonsen också ligger, om vad jag förväntar mig att kunna få ut för den. Mitt svar har då blivit att jag förväntar mig mellan halva till tre fjärdedels nypris. Dvs. mellan 3500:- och 5250:-.

Just nu står det rätt stilla i budgivningen och blir det inte roligare än så här ska jag fundera över om det är lönt att packa och posta eller om det är roligare att spela footslogging Immortals på lokala turneringar...

Det är förknippat med en viss ambivalens det här med att sälja arméer...

@ Ogglas. Nä, det är lugnt.

Edit:

SÅLT
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar