Hallå!
Jag tänkte sälja mina Harlequins då jag aldrig riktigt får tillfälle att måla upp dem, alla figurer är av den äldre upplagan och omålade.
I dealen ingår det 16 Harlequin Jetbikes, 32 Harlequins till fots. Jetbikes har 9 ryttare som är kompletta, resten har endast överkropp, förutom de 32 Harlequinsen till fots ingår det 5 st som saknar en arm var.
Prisidé: 2000 :- eller högstbjudande.
Bilder finns här: http://www.pixbox.se/alb_show_id1175518_page0.html
Om det känns intressant så skicka ett mail till: Jacobscott_4@hotmail.com.
/Jacob
Harlequins säljes
Moderator: Katarsis
Re: Harlequins säljes
Jacob! Det va ju ett skitcoolt projekt! Kämpa på!
Ja, jag vet, jag borde behålla dem, men det känns tyvärr som om jag inte kan förmå mig att måla upp dem, är för mycket fantasy spelare kanske
...behåller dock de tre modeller som är målade
.
-
Bengtsson den yngre
Du kan ju alltid be Axel, jag har hört att han är grym på att måla harlequin jetbikes...
Allvarligt; sälj inte, det är ingen som på allvar tror på att proffessorstadens figurmålarkollektiv skulle ha några problem med 50 futtiga modeller med tanke på i vilken hastighet ni spottar ur er arméer.
OM du ska sälja, sälj på ebay så du får lite pengar för dem...
Allvarligt; sälj inte, det är ingen som på allvar tror på att proffessorstadens figurmålarkollektiv skulle ha några problem med 50 futtiga modeller med tanke på i vilken hastighet ni spottar ur er arméer.
OM du ska sälja, sälj på ebay så du får lite pengar för dem...
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
- speedfreek
Jag tar dem!
Du kan få en dvärgarmé för dem...
Du kan få en dvärgarmé för dem...
Ja, en dvärg armé skulle ju vara nått...
Jetbiksen är sålda, så det återstår alltså ett gäng harlequins till fots, om någon är intresserad så säljer jag dem för 1000:-. Sen blir det ebay.
Jetbiksen är sålda, så det återstår alltså ett gäng harlequins till fots, om någon är intresserad så säljer jag dem för 1000:-. Sen blir det ebay.