Säljes: Orcs 40K - mest boyz + 2 väskor

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Buttzon
Inlägg: 3
Blev medlem: 13 feb 2016, 18:55

Säljes: Orcs 40K - mest boyz + 2 väskor

Inlägg av Buttzon »

Håller på och ska flytta, hittade två väskor W40K boys i källaren.
Blandade årgångar, mesta är väl 3-4 år gammalt (senaste ed.?) och sedan finns det några stackare (målade) som är äldre än så. Ligger förpackat i två väskor.
Tanks, hjältar etc. verkar ha försvunnit... Så det är ett gäng boyz. Ni som fortfarande har intresset ser väl vad det är för nåt.
Mesta omålat och/eller vitsprayat.

Om jag minns och har sett rätt så är figurerna:
2 mega nobz
1 helikopta (plastmodell)
8 tank busta (fulbygge - ej org. köpta)
22 målade (äldre) boyz
5 ork kommando
1 Snikrot
5 Stealthy - vad de nu hette
10 Big Unz (...?)
88 boyz - varierande vapen etc.
Bilder
http://s629.photobucket.com/user/buttzon/library/

Jag har slutat spela. Kom med ett hyggligt bud på hela paketet (2 väskor + figurerna).
Prylarna finns i Täby - skickas eller hämtas på plats är mina förstahandsval. Ev. frakt betalas såklart av köpare.

Buttzon
Inlägg: 3
Blev medlem: 13 feb 2016, 18:55

Re: Säljes: Orcs 40K - mest boyz + 2 väskor

Inlägg av Buttzon »

Just ja, för de som inte är medlemmar och/eller söker annan kontaktväg;
maila till littul.bwan@gmail.com

Skriv svar