Sålt

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
stormshaft

Sålt

Inlägg av stormshaft »

SÅLT

Tjena!

Nu säljer jag min Tyranidarmé, den är något så unikt som en färdigmålad (till största del) armé som antingen är skitlätt att måla om eller att måla resten/nytt i exakt samma schema. Låter väl ganska vettigt?
Schemat är inspirerat av rymdvarelserna i Attack the block (skitsvarta med lysande blåa munnar), det innebär att jag i princip bara sprayat dem svart och med lite drybrushade detaljer med P3s "Coal black". Men jag kan garantera att det är mörka modeller som är väldigt tunt målade. Så istället för att måla med flashiga gröna och/eller lila färger så har jag sett till att ge lite extra kärlek till baserna (syns bäst på Tyrannocyte och Trygon).
Ingenting är magnetiserat, metallmodellerna är pinnade för extra hållbarhet (likaså vissa delar av Trygon).

Bild

Följande ingår i armén, om inget annat anges är det målat och basat:

2x Flyrants med dubbla devourers (en är omålad och konverterad till att ha fyra "pipor" i en kanon)
1x Swarmlord
1x Tervigon

3x Hive Guards (förra utgåvan, två i metall en i plast, en fjärde NiB i plast medföljer)
3x Venomthropes (förra utgåvan, i plast/resin)
2x Lictors (plast)
3x Zoanthropes (förra utgåvan, en omålad i metall)
3x Tyrant Guard
3x Tyranid Warriors

36x Termagants med fleshborers (varav 6st är de gamla fulsöta)
31x Devilgaunts (med devourers) (varav 8st är svartsprayade, resten är omålade)
20x Genestealers (5st klara, 11st svartsprayade, 4st omålade)

1x Tyrannocyte
1x Trygon (gamla Forgeworldmodellen, oop)
2x Carnifex (1st dakkafex (dubbla devourers) och 1st med crushing claws)
1x Biovore med 3st Spore Mines (gamla fulsöta modellen)

Medföljer gör även senaste Codex och de bits jag hittar som blivit över, bland annat en del Hormagaunts på sprue.

Nypris på figurspel.se för allt är cirka: 6300kr (utan codex, bits, Biovore och ett par av enheterna är avrundade neråt). Jag skulle vilja ha 2500kr så står jag för frakten.
Bor ni i Skåne kan det ordnas med avlämning.

Jag tar swish eller banköverföring eller cash, vad som passar dig och mig bäst!

Det verkar vara svårt att få in bilder på det här forumet, så ni hittar dem lättast i den här mappen.
Senast redigerad av 1 stormshaft, redigerad totalt 24 gånger.

Jimmygust

Re: [Säljes] Tyranidarmé

Inlägg av Jimmygust »

Hej,

Jag är intresserad av din tyranidarme. Kommer nog vilja måla om dom men har läst att det ska gå bra att ta bort färgen med t-röd :)

Hör av dig om de finns kvar. Bor i Stockholm

Mvh,
Jimmy

Användarvisningsbild
stormshaft

Re: [Säljes] Tyranidarmé

Inlägg av stormshaft »

De är dina. :) Skickar pm senare så fixar vi med adress och konto och grejer.

Skriv svar