[Säljes] FW Spartan Assault Tank och 5 FW Night Lord raptors

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Fizzy

[Säljes] FW Spartan Assault Tank och 5 FW Night Lord raptors

Inlägg av Fizzy »

Tjena!

Rött= Sålt/förhandling pågår

Modeller som inte behövs och pengar att spara. Idag har jag en Spartan assault tank från Forge World att sälja. Samt 5 Night Lord Raptors för HH.

Först: Spartan Assault tank. Omålad som i bilden nedan. Liten spricka vid luckan som inte syns i vanliga fall men inte hunnit använda liquid GS på den. Annars är allt finemang.

FW´s pris med frakt:1100kr

Mitt pris med frakt inräknat: 630kr (Eller bud) Men tycker det är ett anständigt pris för en så annars dyr modell.

Bild
Sprickan:
Bild

Nästa är 5 Night Lord raptors. Två stycken är inte fastlimmade på basen. Jag har gjort en plasma pistol, en volkite serpenta och en chainglaive extra som inte fanns med i kitet. Gjorde dom extra effektiva.

FW nypris med frakt: cirka 450kr

Mitt pris med frakt inräknat: 220kr (Eller bud)

Bild
Hemgjorda chainglaive:
Bild

Mvh
Kim

P.S: Förbehåller mig rätten att välja köpare. Jag ansvarar inte för postens slarveri men jag kommer naturligtvis försöka kompensera om det skulle slarvas bort av dom.

Är ni osäkra så finns min adress nedan med mobilnummer:

Kim Nordström
Nyhemsgatan 6C
43235
Varberg
0720451390
Senast redigerad av 1 Fizzy, redigerad totalt 29 gånger.

BigBrown

Re: [Säljes] FW Spartan Assault Tank och 5 FW Night Lord rap

Inlägg av BigBrown »

Jag kan intyga Fizzys pålitlighet, har själv handlat ifrån honom utan problem.

Alltid massa roliga FW grejer också... du ska inte sälja nå Kakophoni gubbar? Isf vill jag ha första tjing på dem :lol:

asperon
Kontakt:

Inlägg av asperon »

Dörrarna limade på Spartanen? Vart finns den?

Fizzy

Inlägg av Fizzy »

BigBrown skrev:Jag kan intyga Fizzys pålitlighet, har själv handlat ifrån honom utan problem.

Alltid massa roliga FW grejer också... du ska inte sälja nå Kakophoni gubbar? Isf vill jag ha första tjing på dem :lol:
Tack känns kul att folk litar på mig här :) Jag har tyvärr inte några EC gubbar kvar. Sålt allt till dom utom lite etched brass. Ger du mig en adress kan du få dom så fört jag köper frimärken :)

asperon: Dörrarna är inte limmade men tyvärr har en redan visat intresse. Hör av mig ifall kunden skulle ångra sig.

Tack för visat intresse.

Night Lords är kvar. Priset för högt? Kan tänka mig gå ner lite.

asperon
Kontakt:

Inlägg av asperon »

Fasen, jag som trodde jag var snabb efter 30 min :) Blir inte den affären av så är jag intresserad iaf.

Skriv svar