Tänkte annonsera en "Commissionmålningsservice" i Stockholmstrakten.
Målaren är inte jag, utan Andrea Anselmi (anzimon på forumet).
Anledningen till att det är jag som skriver posten är att han hyfsat nyligen flyttat från Italien, och inte skriver så väl på svenska än.
Här lägger jag lite bilder på några utav hans modeller. Ni som spelade på TOK35 kanske såg hans Tallarn armé, som vann Best Painted på turneringen, och ni som spelade på SM/SM Öppna 2012 kanske såg hans Lamentors (Blood Angel) armé, som vann Best Painted där.

Fler bilder finns här, för den som är intresserad av att kika lite: http://s1307.beta.photobucket.com/user/ ... l/library/
Tanken är helt enkelt en snabb och rätt så billig commissionpaintingsservice, tabletop, tabletop+, eller tabletop++, att bygga / konvertera funkar också, det behöver inte vara just målning. Pris bestäms baserad på vad beställningen består av, och kommer vara skaplig.
Vi kommer båda att delta på SM Öppna nu på helgen (8-9) i Stockholm, så är ni intresserade, kan ni då bland annat se 2 av hans arméer i handen för att se målningen.
Vid intresse kan man kontakta mig (calavia1@hotmail.es) eller Andrea (token2501@gmail.com).
Med vänliga hälsningar,
Hugo och Andrea