Commissionpainting i Stockholmstrakten (säljes / erbjuds).

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Karaghul

Commissionpainting i Stockholmstrakten (säljes / erbjuds).

Inlägg av Karaghul »

Tjena!

Tänkte annonsera en "Commissionmålningsservice" i Stockholmstrakten.

Målaren är inte jag, utan Andrea Anselmi (anzimon på forumet).

Anledningen till att det är jag som skriver posten är att han hyfsat nyligen flyttat från Italien, och inte skriver så väl på svenska än.

Här lägger jag lite bilder på några utav hans modeller. Ni som spelade på TOK35 kanske såg hans Tallarn armé, som vann Best Painted på turneringen, och ni som spelade på SM/SM Öppna 2012 kanske såg hans Lamentors (Blood Angel) armé, som vann Best Painted där.

Bild

Bild

Bild

Fler bilder finns här, för den som är intresserad av att kika lite: http://s1307.beta.photobucket.com/user/ ... l/library/

Tanken är helt enkelt en snabb och rätt så billig commissionpaintingsservice, tabletop, tabletop+, eller tabletop++, att bygga / konvertera funkar också, det behöver inte vara just målning. Pris bestäms baserad på vad beställningen består av, och kommer vara skaplig.

Vi kommer båda att delta på SM Öppna nu på helgen (8-9) i Stockholm, så är ni intresserade, kan ni då bland annat se 2 av hans arméer i handen för att se målningen.

Vid intresse kan man kontakta mig (calavia1@hotmail.es) eller Andrea (token2501@gmail.com).

Med vänliga hälsningar,

Hugo och Andrea
Senast redigerad av 1 Karaghul, redigerad totalt 14 gånger.

daskad

Re: Commissionpainting i Stockholmstrakten (säljes / erbjuds

Inlägg av daskad »

Jag kan väl lämna intresseanmälan redan nu! Jag kommer upp på SM men funderar på att lämna ut lite CSM på commission. Det är ett väldigt lätt schema som jag har kört med på mina tidigare gubber och kräver inte så mycket. Det är mest att tiden inte finns och jag vill ha med dem på Adepticon!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Karaghul

Inlägg av Karaghul »

Wow, det var snabb respons, haha! :)

Det ska nog inte vara något problem med det, vi kanske kan kolla på det när vi är där då, om det funkar bra för dig?

Jo, jag brukar kunna uppleva samma problem, målningspanik mellan turnering och turnering. Always.
Jobbigt för oss som målar sjukt segt / inte har så mycket tid. xD

daskad

Inlägg av daskad »

Yes, det låter bra! Jag tar med mig lite modeller för att visa då. Jag tycker att det var grymt snygga modeller som länkades i tråden iaf! :D
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Karaghul

Inlägg av Karaghul »

Nice nice, då ses vi där! Och kanske t.o.m möts, haha, du som spelade Lysander-listan, right? :)

Jo, håller med om det, brukar kunna bli lite lätt avundsjuk på dem. xD

daskad

Inlägg av daskad »

Yes! Lysander är "min" armé! Lånar den av en kompis för att jag har för lite tid att måla :P
Felix "Daskad" Thuresson

Karaghul

Inlägg av Karaghul »

Då är vi två, mina Allied Guards blir också lånade (tidigare nämnda Tallarns), hinner inte måla mina egna i tid. xD

Dyxlecsia

Inlägg av Dyxlecsia »

Om Dark Angels får nu codex i början av nästa år så är jag helt klart intresserad.

Karaghul

Inlägg av Karaghul »

Dyxlecsia skrev:Om Dark Angels får nu codex i början av nästa år så är jag helt klart intresserad.

Låter bra!

December verkar numera rätt så fullbokat med commissions, men det ska inte vara något problem att få saker målade efter nyår! :)

Bara att säga till!

Karaghul

Inlägg av Karaghul »

Update!

Fler commissions mottas fram tills den 21:sta (December), sen blir det lite paus, och mer fart efter nyår!

Passar på att lägga upp en bild från helgens "vinst", grattis Andrea!

Bild

Skriv svar