Jag har suttit hela denna söndagen och packat upp tre flyttlådor med bits och figurer av olika slag (bara en låda kvar nu) men medan jag satt och sorterade så insåg jag att jag hade dubbelt så mycket som jag trodde.

Hur gör ni när ni sorterar? Något index av något slag? Sorterar ni efter ras eller efter bit av modell? Har ni tex. en hel låda med huvuden eller armar eller har ni en hel låda med tyranider och en annan med orcs and goblins och där ligger alla bits till just den armén?
Jag är lite tveksam till hur jag ska lägga upp detta och just nu är det total kaos i min lilla etta, som tur är bor man själv och hunden klagar inte på stök