[SÄLJES]Weekend på Elite grand hotel Norrköping 31/8-2/9
Postat: 22 aug 2012, 17:24
Ja lite udda vara att sälja så jag la den i off-topic tråden
. Ser mörkt ut för mig att kunna ta mig till SO i Norrköping så jag försöker bli av med hotellet som jag redan betalat. Jag har betalat 974:- för 2 nätter (fredag-sön) och vill ha 600:- för det. PMa mig för mer info. Först till kvarn!