Sida 1 av 1

[SÄLJES]Weekend på Elite grand hotel Norrköping 31/8-2/9

Postat: 22 aug 2012, 17:24
av Bronson
Ja lite udda vara att sälja så jag la den i off-topic tråden :). Ser mörkt ut för mig att kunna ta mig till SO i Norrköping så jag försöker bli av med hotellet som jag redan betalat. Jag har betalat 974:- för 2 nätter (fredag-sön) och vill ha 600:- för det. PMa mig för mer info. Först till kvarn!

Re: [SÄLJES]Weekend på Elite grand hotel Norrköping 31/8-2/9

Postat: 23 aug 2012, 23:02
av Blom
Det är ett jätte fint hotell med bra service och mat! Ni gör ett kap om ni köper bijetten!