Sida 1 av 1

Paroxysm

Postat: 06 okt 2011, 08:15
av cadelin
NU vet vi varför mamman alltid ska ha paroxsysm

http://www.alltomstockholm.se/start/article2672966.aos

Re: Paroxysm

Postat: 06 okt 2011, 08:45
av Jocke Rapp
Varför sitter du och läser på kultursidorna i Allt om Stockholm..? :)

Re: Paroxysm

Postat: 06 okt 2011, 08:54
av egge
:lol: Hur bra som helst!

Re: Paroxysm

Postat: 06 okt 2011, 09:29
av theWatchman
Jocke Rapp skrev:Varför sitter du och läser på kultursidorna i Allt om Stockholm..? :)
För att han är för lat för att kontrollräkna BSK-listor ;)