Paroxysm
Postat: 06 okt 2011, 08:15
NU vet vi varför mamman alltid ska ha paroxsysm
http://www.alltomstockholm.se/start/article2672966.aos
http://www.alltomstockholm.se/start/article2672966.aos
För att han är för lat för att kontrollräkna BSK-listorJocke Rapp skrev:Varför sitter du och läser på kultursidorna i Allt om Stockholm..?