är det bara jag som är lam?
Postat: 02 mar 2011, 12:49
jag har en ganska dålig internet-uppkoppling, plus att min dator igentligen inte ska klara starcraft 2, så jag tänkte träna lite offline, innan jag skaffar en bättre dator och bättre uppkoppling.
har kollar runt lite på nätet, och på de flesta ställen står det att jag bara ska behöva logga in en gång för att "verifiera" min version och att det sedan ska gå att "play as guest".
jag HAR verkligen loggat in och verifierat att jag betalat för spelet, men så fort jag stänger ner SC verkar det som att den glömmer det, för när jag trycker "play as guest" kommer det upp en notis om att "to enable offline play bla, bla, bla..."
gör jag något fel, eller måste jag faktiskt koppla upp mitt skräp-internet och logga in varje gång jag startar spelet? eller finns det någon patch eller något sånt jag kan ladda ner?
(ja, jag är sjukt dålig på allt som har med datorer att göra)
EDIT: hittad den här. någon som känner igen?
http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/
har kollar runt lite på nätet, och på de flesta ställen står det att jag bara ska behöva logga in en gång för att "verifiera" min version och att det sedan ska gå att "play as guest".
jag HAR verkligen loggat in och verifierat att jag betalat för spelet, men så fort jag stänger ner SC verkar det som att den glömmer det, för när jag trycker "play as guest" kommer det upp en notis om att "to enable offline play bla, bla, bla..."
gör jag något fel, eller måste jag faktiskt koppla upp mitt skräp-internet och logga in varje gång jag startar spelet? eller finns det någon patch eller något sånt jag kan ladda ner?
(ja, jag är sjukt dålig på allt som har med datorer att göra)
EDIT: hittad den här. någon som känner igen?
http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/