Sida 1 av 3

Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 18:51
av Jocke Rapp
Nu har familjen Rapp utökats med sin fjärde medlem. Lille Kasper föddes i lördags och var sjukt optad, helt frisk.

Här ligger han på soffan hemma och filosoferar:

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:05
av muffin
stort grattis :wub:

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:16
av The Gretchin
awwwhhh, gulleplutt :wub: :wub: :wub:

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:28
av DHettNeck
Grattis! Hoppas han visar sig poängvärd också ;)

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:42
av Röde
Stort grattis!

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:45
av Halvar
grattis. njut av honom tills nästa edition, tonåren, när du har chansen.

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 19:51
av Gonka Koff
Hurra! vad kul!! :wub:

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 20:01
av Clara
Åh, grattis! vilken sötnos.

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 20:06
av L3go
grattis!

Re: Tillökning

Postat: 16 feb 2011, 20:12
av egge
Grattis, grattis!