Sida 1 av 1

GOD JUL

Postat: 23 dec 2008, 15:02
av Chasper
Jag tänkte iom att jag ligger 10 timmar före er alla... så tänkte jag bara önska EN GOD JÄVLA JUL!

Är duktigt full nu för på lådvin för 10 kr litern, DET NI! Ha tacka Australien :D

GOD JUL!

Re: GOD JUL

Postat: 24 dec 2008, 10:44
av XecrNist
God Jul

Re: GOD JUL

Postat: 24 dec 2008, 11:30
av kelaino
God Jul!

Re: GOD JUL

Postat: 24 dec 2008, 11:52
av simonh
God Jul på er!

Re: GOD JUL

Postat: 25 dec 2008, 00:38
av HeadWar
Happy politically correct mid-winter season thingy.

Re: GOD JUL

Postat: 27 dec 2008, 10:45
av Delirium
God fortsättning!