Sida 1 av 1

Megacon 2014

Postat: 14 jan 2010, 00:10
av Andy Grey
Studentstaden blir spelstaden!
Fler som har sett detta? Nära och bra ;)

http://www.webfinanser.com/nyheter/1577 ... jekt-2014/

Re: Megacon 2014

Postat: 14 jan 2010, 00:47
av NilssonHarHund
Blir det av trots att Lund inte blev kulturhuvudstaden?

Re: Megacon 2014

Postat: 14 jan 2010, 01:05
av speedfreek
Inte vad DMF vet iaf...

Re: Megacon 2014

Postat: 14 jan 2010, 08:46
av Nefrums
varför kallar dom mig för mågna? så skitsofren är jag inte... 8-)

Re: Megacon 2014

Postat: 14 jan 2010, 15:10
av Andy Grey
Haha nice quote-jump där. :D

Re: Megacon 2014

Postat: 15 jan 2010, 10:34
av sourpus
"- 2014 Konfliktspel & figurspelInternationella tävlingar bland annat EM 2014 i Warhammer och Warhammer 40k"
:o

Re: Megacon 2014

Postat: 15 jan 2010, 17:00
av Jocke Rapp
Vilken skogstokig artikel. Birgersson...

Re: Megacon 2014

Postat: 15 jan 2010, 17:08
av Silversixx
Jag trodde att Rapp hade med det hela att göra iom EM-biten.
Men var det bara rent hitte-på?

Re: Megacon 2014

Postat: 15 jan 2010, 21:30
av guildmaster
Om ni i ETC-teamet fortsätter att vinna de närmaste åren, Birgersson sponsrar bord och terräng och Lunds kommun lokal så blir det väl fina fisken.

Betrakta detta inlägg som en första anmälan. :D