Pappa!

För allmänt skitsnack
the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Pappa!

Inlägg av the godfather »

Bengtsson den yngre skrev:Sitter och funderar på hur jocke hade sett ut som flicka...
ojoj, hoppas du har nära till whiskeyn.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Pappa!

Inlägg av Serpent »

Stort grattis. Med det namnet kan hon inte bli annat än en riktig supertjej.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Asplund
Inlägg: 1538
Blev medlem: 27 okt 2008, 13:02
Ort: Bästkusten

Re: Pappa!

Inlägg av Asplund »

Skulle en son hetat Tengil eller?

Och grattis igen! :)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Pappa!

Inlägg av Serpent »

Norrland skrev:Skulle en son hetat Tengil eller?

Och grattis igen! :)
Jag tror att han hade fått heta Skorpan... Tengil är ond, Katla är ju bara missörstådd. :D
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: Pappa!

Inlägg av Silversixx »

Hurra för Jocke och Dagny! :)

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Pappa!

Inlägg av Gonka Koff »

Hurra! Hurra!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

bjorn
Inlägg: 248
Blev medlem: 12 okt 2008, 08:52

Re: Pappa!

Inlägg av bjorn »

Grattis :)

//Björn

Användarvisningsbild
Ironjens
Inlägg: 227
Blev medlem: 09 nov 2008, 22:52

Re: Pappa!

Inlägg av Ironjens »

Gratulerar tillökningen. Nu har du inte så mycket tid att leka med plastfigurer att tag framöver va?
speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327

Per Pirat
Inlägg: 563
Blev medlem: 16 jan 2009, 11:10

Re: Pappa!

Inlägg av Per Pirat »

Episkt namn och händelse, stort grattis!!!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011
Inlägg: 2219
Blev medlem: 07 maj 2009, 20:48

Re: Pappa!

Inlägg av cadelin »

grattis

Skriv svar