Om samma personer är "bäst" på spelen så är det väl snarare så att spelen är lika bra?the godfather skrev:alltså, det är helt enkelt så jävla mycket bättre spel!
wm h etc resultat
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Sv: wm h etc resultat
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: wm h etc resultat
Den här tråden hade jag missat. Tack ska ni ha!
ETC var skitkul även i det andra spelet. Jag och Jeppa bar laget kan man säga med 6 raka vinster vardera...
Och som Pelle skrev - snart tar vi dubbeln!
ETC var skitkul även i det andra spelet. Jag och Jeppa bar laget kan man säga med 6 raka vinster vardera...
Och som Pelle skrev - snart tar vi dubbeln!
Re: wm h etc resultat
Snyggt jobbat!
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén