wm h etc resultat

För allmänt skitsnack
Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Sv: wm h etc resultat

Inlägg av speedfreek »

the godfather skrev:alltså, det är helt enkelt så jävla mycket bättre spel!
Om samma personer är "bäst" på spelen så är det väl snarare så att spelen är lika bra?

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: wm h etc resultat

Inlägg av Jocke Rapp »

Den här tråden hade jag missat. Tack ska ni ha!
ETC var skitkul även i det andra spelet. Jag och Jeppa bar laget kan man säga med 6 raka vinster vardera...

Och som Pelle skrev - snart tar vi dubbeln!

Tirumbar
Inlägg: 514
Blev medlem: 04 feb 2010, 10:00

Re: wm h etc resultat

Inlägg av Tirumbar »

Snyggt jobbat!
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Skriv svar