Köpa riktiga / falska körkort, IELTS
Re: Köpa riktiga / falska körkort, IELTS.(steve.grail@yahoo.
Hoppas att Steve inte bränner ut sig. Undrar också om de har passerkort till övre nivåerna i Hive City?
HAHAHAHAHA
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
Elevatorlake
Kan ju vara värt att poängtera att europeiska körkort nog är bortkastade pengar för detta syfte eftersom de inte är giltiga som legitimation utan man måste ha ett pass också. Jag har ett tyskt körkort om någon vill ha... 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Äsch då. Vilken besvikelseElevatorlake skrev:Kan ju vara värt att poängtera att europeiska körkort nog är bortkastade pengar för detta syfte eftersom de inte är giltiga som legitimation utan man måste ha ett pass också. Jag har ett tyskt körkort om någon vill ha...
Men diplomatpass då? Fyllekörning med en trimmad A-traktor proppad med clowner och en panda på motorhuven - visar diplomatpasset - får rulla vidare. Kan det funka?
-
Elevatorlake
Clownerna är OK, pandan är tveksam. Den måste transporteras på ett trafiksäkert sätt så det beror på omständigheter och hur huven ser ut.Nurgle skrev:Äsch då. Vilken besvikelseElevatorlake skrev:Kan ju vara värt att poängtera att europeiska körkort nog är bortkastade pengar för detta syfte eftersom de inte är giltiga som legitimation utan man måste ha ett pass också. Jag har ett tyskt körkort om någon vill ha...
Men diplomatpass då? Fyllekörning med en trimmad A-traktor proppad med clowner och en panda på motorhuven - visar diplomatpasset - får rulla vidare. Kan det funka?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Re: Köpa riktiga / falska körkort, IELTS
Kan man få ORGINELLA körkort!? Då vill jag ha ett med elefanter på.
Jag tar ett med Rouboute Guillimans passfoto!Youndi skrev:Kan man få ORGINELLA körkort!? Då vill jag ha ett med elefanter på.
För det gör du INTE hahahahaNurgle skrev:Jag tar ett med Rouboute Guillimans passfoto!Youndi skrev:Kan man få ORGINELLA körkort!? Då vill jag ha ett med elefanter på.