Sida 1 av 1
Bitz för W40k i Sverige
Postat: 02 feb 2016, 16:47
av Bitz
Hej!
För dom som är intresserade så har jag startat en ny sida för att köpa "bitz"/delar till Warhammer 40k.
Kolla gärna igenom sidan & säg vad ni tycker
http://www.svenskabitz.se/
Re: Bitz för W40k i Sverige
Postat: 02 feb 2016, 17:01
av Pipkin
Döp gärna sakerna till vad dom är.
Scanner under Adeptus Mechanicus är ju en Skitarii del som heter Omnispex.
Möjlighet att söka på vilken box och lag bitzen man behöver kommer ifrån kan nog hjälpa mycket.
Trevligt initativ annars
Re: Bitz för W40k i Sverige
Postat: 02 feb 2016, 17:53
av Röde
Pipkin skrev:Döp gärna sakerna till vad dom är.
Scanner under Adeptus Mechanicus är ju en Skitarii del som heter Omnispex.
Möjlighet att söka på vilken box och lag bitzen man behöver kommer ifrån kan nog hjälpa mycket.
Trevligt imitativ annars
+1
Re: Bitz för W40k i Sverige
Postat: 02 feb 2016, 18:04
av Grudge
Kul initiativ, hoppas det tar fart.
Re: Bitz för W40k i Sverige
Postat: 28 aug 2016, 20:55
av Pipkin
Dog det ut eller vad hände?