Annorlunda builds.
Annorlunda builds.
Tjo, är sugen på att börja en ny armé och det lutar åt Eldar. Har forumet några roliga förslag på kompetativa builds som inte är warpspider- eller windriderspam?
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Stefan "Krak" Hedström
Re: Annorlunda builds.
Lite av allt. Kafeteria-eldar.
Varenda val i codexet är kompetativt, folk spelade till och med bowling banshees på TTT liksom och de är nog sämsta enheten i Codexet.
Ta det du vill och det som är ballt så kan du säkert få det att fungera! Styrka D finns ju också en hel del av
Varenda val i codexet är kompetativt, folk spelade till och med bowling banshees på TTT liksom och de är nog sämsta enheten i Codexet.
Ta det du vill och det som är ballt så kan du säkert få det att fungera! Styrka D finns ju också en hel del av
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
En wraith host och en crimson death.
Beror ju lite på vilket klimat du tänker spela i. Men jo i eldar kan du spela med "en av varje" och få en skithård armé.
Falcon enheten är rätt spexig, sen kan man köra stjärnor/MSU/skytte/närstrid. Eldar har det mesta
Falcon enheten är rätt spexig, sen kan man köra stjärnor/MSU/skytte/närstrid. Eldar har det mesta
en av varje tycker jag låter skojigt 
Då blir det inte så ensidigt (dvs du har två olika sorters skjutvapen i armen)
Då blir det inte så ensidigt (dvs du har två olika sorters skjutvapen i armen)
Det är sant, smörgåsbordtaktiken är ju rätt nice, o sen låta målningen vara det spexiga. Jag tänker typ easy comp 0-1. Falconenheten är busig indeed, inte så många som lekt med det heller, bara sett Mikael Ek 
Stefan "Krak" Hedström
Ek gjorde ruskigt bra ifrån sig med den också om jag minns rätt 
Japp, han ägde röven av mig på en LBK-tour med den. Han körde med firedragons i dem. Tänker att det borde inte vara helt fel med någon enhet med wraithflamers i någon falcon...Flogger skrev:Ek gjorde ruskigt bra ifrån sig med den också om jag minns rätt
Stefan "Krak" Hedström
Tänkte precis skriva det! You made boobooStefan skrev:Fan, de får ju inte plats, me stupid