Warlord titan på youtube?
Postat: 12 jul 2015, 16:27
Finns det verkligen ingen förutom Chuffy som bygger och målar en Warlord för närvarande?
Forum för svenska turneringsspelare
http://www.sv40k.se/forum/
Hmm, men allt annat byggs, unboxas och målas juh? Ok, det kanske inte ha gått tillräckligt tid från det att warlorden släpptes på FW.Halvar skrev:Folk kanske inte har så mycket egodille att de lägger upp sitt arbete där?
Jo, definitivt! En borta på heresy30k bygger sin, och hans är warlord #00037...så åtminstoine 36 andra finns därute...John_F skrev:Finns det verkligen ingen förutom Chuffy som bygger och målar en Warlord för närvarande?