GW "smygändring" av namn
Postat: 26 jun 2015, 07:34
Vi har ju alla märkt att GW börjat ändra i namnen på de olika faktionerna och att det troligen har att göra med att skydda deras IP genom att ha något eget att trademarka etc. En bieffekt av detta är dock att det börjar bli lite knepigt eller irriterande att titta på deras armelistor som står på deras hemsida.
GW har ju en förkärlek att döpa saker och ting med bokstaven A, Adeptus, Astra, Adepta etc vilket gör att alfabetisk ordning på sätt och vis blir oväsentligt och det blir grötigare att läsa.
Ni kan ju själva ta er en titt. Ni som är mer fluff kunniga än jag finns det fler ändringar i vår framtid där bokstaven A kommer att gröta till det ytterligare?
ttp://www.games-workshop.com/en-SE/Warhammer-40-000
GW har ju en förkärlek att döpa saker och ting med bokstaven A, Adeptus, Astra, Adepta etc vilket gör att alfabetisk ordning på sätt och vis blir oväsentligt och det blir grötigare att läsa.
Ni kan ju själva ta er en titt. Ni som är mer fluff kunniga än jag finns det fler ändringar i vår framtid där bokstaven A kommer att gröta till det ytterligare?
ttp://www.games-workshop.com/en-SE/Warhammer-40-000