Hallå!
Undrar om det är någon som vet namn på lampa, ljus eller lykta som används i 40k universumet? Säg att soldaten behöver lysa upp ett mörkt område framför en eller i en grotta (tänker mest på det som utspelar sig BL böckerna).
Går bra med exempel från valfri faction.
Eller skulle det kunna vara ett vapen som lyser upp och gör mörka områden synliga.
Kollat överallt hittar inget. Gärna namn på "ficklampan" och vilken "faction" som använder den.
Vapen eller utrustning?! Finns?
Re: Vapen eller utrustning?! Finns?
Fleshlights använder iaf Nurgle och Khorne. 
Nä jag vet faktiskt inte, varför behöver du veta det?
Dark eldar använder nog knark.
Edit: Tau har ju black sun filter.
Nä jag vet faktiskt inte, varför behöver du veta det?
Dark eldar använder nog knark.
Edit: Tau har ju black sun filter.
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
-
GoTNGWH40k
Tusen tack!
Bra kunskaper.
Veta för att jag och några andra (typ 6 stycken. Löst fast roligt folk) sitter och utvecklar ett app spel för GW.
Kommer du på mer, skjut hit dem.
Bra kunskaper.
Veta för att jag och några andra (typ 6 stycken. Löst fast roligt folk) sitter och utvecklar ett app spel för GW.
Kommer du på mer, skjut hit dem.
Imperiefactions: searchlights?
Necrons: solar pulse
Tau: black sun filter
Dark eldar: night vision(dvs deras egna ögon, inte den moderna night vision som används idag)
Det jag kom på nu.
Necrons: solar pulse
Tau: black sun filter
Dark eldar: night vision(dvs deras egna ögon, inte den moderna night vision som används idag)
Det jag kom på nu.
-
Gonka Koff
Känns som att alla svarar på prylar som har regler, känns som att OP är ute efter nåt mer detaljerat. Jag har läst en massa bolterporr, och vill minnas att jag läst om just ljusgrejjer på bolters, men jag kommer ju aldrig ihåg nånting tyvärr.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
GoTNGWH40k
Tack för era svar.
Solar Pulse ligger väldigt bra till.
Sen får vi se att vi ser till att inte trampa några på tårna på grund av namnet. Återstår att se. GW lär väl reagera om inte annat
.
Tusen tack för svaren.
Go natt
Solar Pulse ligger väldigt bra till.
Sen får vi se att vi ser till att inte trampa några på tårna på grund av namnet. Återstår att se. GW lär väl reagera om inte annat
Tusen tack för svaren.
Go natt