ETC2015 The report
Re: ETC2015 The report
Grattis!!!
Såg lite mörkt ut ett tag så det var extra roligt att det slutade så bra!
Extra grattis till Olof och Kickern som tog över 100pts var! Nu vet jag att man inte rakt av kan jämföra poäng inom ett lag då alla har lite olika roller, men 100+ pts var det bara 5st på hela ETC som lyckades med så det var riktigt snygg jobbat.
Såg lite mörkt ut ett tag så det var extra roligt att det slutade så bra!
Extra grattis till Olof och Kickern som tog över 100pts var! Nu vet jag att man inte rakt av kan jämföra poäng inom ett lag då alla har lite olika roller, men 100+ pts var det bara 5st på hela ETC som lyckades med så det var riktigt snygg jobbat.
Vi är heeeelt utmattade av glädje, för lite sömn, för varmt spelplåtskjul, för mycket procentbaserad dricka och tankar på tärningar som rullar.
Men!
Laget låter hälsa att stödet hemifrån har betytt oerhört mycket - både som piska och morot.
Det kommer redogöras och stötas och blötas till tålamods ände, men fram tills dess - ett stort tack till hemmapubliken!
Och tack alla för snälla ord och pepp kring rapporteringen. Det gör det så mycket enklare och roligare att göra sitt jobb! Pussar!
(Sådär, ett sportliknande pressmeddelande... Nu kan man stryka det ifrån sin "bucket-list"
)
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Men!
Laget låter hälsa att stödet hemifrån har betytt oerhört mycket - både som piska och morot.
Det kommer redogöras och stötas och blötas till tålamods ände, men fram tills dess - ett stort tack till hemmapubliken!
Och tack alla för snälla ord och pepp kring rapporteringen. Det gör det så mycket enklare och roligare att göra sitt jobb! Pussar!
(Sådär, ett sportliknande pressmeddelande... Nu kan man stryka det ifrån sin "bucket-list"
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Woooooo! Snyggt jobbat! *Sprutar Pommac över kollegorna på jobbet*
Individuella resultaten 
Kickern 104
Olof 103
Lilleper 86
Lilljocke 85
Tröger 64
Jimmy 48
Hylander 39
PapaD 29
Som Kickern brukar säga "Kickern kickar!"
Kickern 104
Olof 103
Lilleper 86
Lilljocke 85
Tröger 64
Jimmy 48
Hylander 39
PapaD 29
Som Kickern brukar säga "Kickern kickar!"
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Loudhoward
Grymt jobbat och grymt rapporterat. Bara att instämma.
Imponerande också att se Tyskland köra över som de gjorde. De snittade 117-43 över 6 matcher. Det är inte illa det.
Imponerande också att se Tyskland köra över som de gjorde. De snittade 117-43 över 6 matcher. Det är inte illa det.
Som hobbyspelare som ramlat in här för första gången vill jag säga tack för spännande läsning och kul att vi representeras internationellt så bra! 
-
Flygmaskin
Ett stort jävla grattis till er alla!
En fet Shout Out till vår korre på plats också!
En fet Shout Out till vår korre på plats också!
Människomat, till exempel spannmål.
Tack för gratulationerna jag hoppas att jag orkar skriva några ord om matcherna imorgon
/Kickern
-
Elevatorlake
Ser fram emot allt ni orkar skriva om era upplevelser från fronten/bordskanten 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tack för allt stöd här hemmifrån!
Så jääääävla gött att ta hem en 2a-plats!
Kan ju även informera att flera i laget var sjuka under turneringen (bl.a jag) så riktigt nöjd och stolt över att alla presterade.
Jag borde tagit mer poäng mot demonerna, men båda slog fram dubbla enfeeble och drog s4+d6 beam på min warboss unit runda 1.. Slog fram s10 och tog first blood, warlord och förstörde för mina tankar på att charga ihjäl flugorna.
Ha det bra så ses vi!
Så jääääävla gött att ta hem en 2a-plats!
Kan ju även informera att flera i laget var sjuka under turneringen (bl.a jag) så riktigt nöjd och stolt över att alla presterade.
Jag borde tagit mer poäng mot demonerna, men båda slog fram dubbla enfeeble och drog s4+d6 beam på min warboss unit runda 1.. Slog fram s10 och tog first blood, warlord och förstörde för mina tankar på att charga ihjäl flugorna.
Ha det bra så ses vi!