PapaD får berätta var som hände i sin match, det lät bra i början!
ETC2015 The report
Re: ETC2015 The report
Nice!!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Stabilt. Kör hårt nu!
/H
/H
AWESOME! =)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Pairings omgång 2:
Lilljocke möter standardnecrons: decurion med command barge, 3*3 tomb blades, canoptek harvest, destroyer cults. Jocke vill inte fastna med dreadknight i wraiths. Jag tror dock att Jocke tar detta då listan skjuter för dåligt (nåja) för att hota knights eller stjärnan.
Hylander möter demoner (kiss) och alla vet ju att gravs är bäst på att döda demoner... Med hurricanebolterzzzz. Pär tror på oavgjort något överslag till hans fördel. Om det är något gammelfarfar är bra på så är det att spela på objektiv.
LillePer fick möta tre IKs och slog inte fram misfortune
Men, han slog fram iron arm och warpspeed på sin nurgleherald = episk närstrid månne...? Vi tror på tajt vinst.
Lillebror Hesselberg fick en riiiiktig bajsmacka i space wolf stjärnan from hell med hitnrun för att DA lånar ut det
Tyvärr tippar vi liten förlust...
Tröger möter en spegelbild i form av en taulista. Dom förtjänar varandra
Tröger har first turn och hoppas just nu på att inte bli seizad... Liten vinst blir det allt!
Storebror Hesselberg får möta nids med bl.a. flygmammor. Papas självförtroende blev lite stött i förra matchen, men vi vet att han är sugna på en liten vinst!
Olof möter en eldarlista som skjuter en hel del. Tyvärr fick inte Olof välja bord eller sida så han har inga direkta LOS-block. Men han tror ändå på en storvinst.
Kickern står emot saftiga DE/Eldar med baharroth och eldrad. En liten hemlock pruttar runt och lite bikes myser. Kickern är inte optimistisk... Liten förlust.
Återkommer efter första turn:en.
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Lilljocke möter standardnecrons: decurion med command barge, 3*3 tomb blades, canoptek harvest, destroyer cults. Jocke vill inte fastna med dreadknight i wraiths. Jag tror dock att Jocke tar detta då listan skjuter för dåligt (nåja) för att hota knights eller stjärnan.
Hylander möter demoner (kiss) och alla vet ju att gravs är bäst på att döda demoner... Med hurricanebolterzzzz. Pär tror på oavgjort något överslag till hans fördel. Om det är något gammelfarfar är bra på så är det att spela på objektiv.
LillePer fick möta tre IKs och slog inte fram misfortune
Lillebror Hesselberg fick en riiiiktig bajsmacka i space wolf stjärnan from hell med hitnrun för att DA lånar ut det
Tröger möter en spegelbild i form av en taulista. Dom förtjänar varandra
Storebror Hesselberg får möta nids med bl.a. flygmammor. Papas självförtroende blev lite stött i förra matchen, men vi vet att han är sugna på en liten vinst!
Olof möter en eldarlista som skjuter en hel del. Tyvärr fick inte Olof välja bord eller sida så han har inga direkta LOS-block. Men han tror ändå på en storvinst.
Kickern står emot saftiga DE/Eldar med baharroth och eldrad. En liten hemlock pruttar runt och lite bikes myser. Kickern är inte optimistisk... Liten förlust.
Återkommer efter första turn:en.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Sorry
Wales!
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Och ja, dom har ett bonking sheep med sig...
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jimmy har dock testat mot en liknande lista så han vet vad han ska göra
. Det som är till fördel Jimmy är att hans motståndare bara har en grenade launcher vad jag kan se och inte särskilt mycket invo save. Kör han sin stjärna rakt in i linjerna tror jag Jimmy drar ut en draw av det där, minst!
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Tyvärr deployade Jimmy bort sig/glömde scoutmove och har nu en saftig charge i fejjan 
- Optimus Prime
- Optimus Prime