Mer bara att det är bra att ha försäkringsbolaget med sig för de brukar vara bra på att ligga på om det innebär att de slipper punga upp med pengar och kan även hjälpa till med processen.Mutt skrev:Jag tror varken att bank eller försäkringsbolag gör någonting utan att det finns en polisanmälan. Då är det bättre att spåra upp personen och tala med honom först. Chansen är ju att han helt enkelt glömt och inte ägnat 40k hobbyn en tanke. Jag vet att jag en gång lovade någon att kolla upp något med några modeller jag hade hemma men sedan försvann från hobbyn i ett halvår och helt glömde bort vad jag lovat.Loudhoward skrev:Kontakta din bank och be dem ta det med mottagarens bank. Kolla med försäkringsbolaget vad de tycker du ska göra. Har du PMs på kontoinfo/konversation osv borde du kunna få tillbaka då DITT försäkringsbolag inte är sugna på att betala ut något till dig.
Någon som känner Trhux / Marcus Wall
-
Loudhoward
Re: Någon som känner Trhux / Marcus Wall
Re: Någon som känner Trhux / Marcus Wall
Tack för alla tips!
Han svarar inte på varken sin mobil eller på fejjan... Så nu återstår det att ringa till hans kampsportsklubb och fråga efter honom...
Fortsättning följer
Han svarar inte på varken sin mobil eller på fejjan... Så nu återstår det att ringa till hans kampsportsklubb och fråga efter honom...
Fortsättning följer
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime