Mina Mechanicumtärningar...

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Användarvisningsbild
Röde

Mina Mechanicumtärningar...

Inlägg av Röde »

...har Omnissiahsymbolen på fel sida. Den har ersatt ettan vilket är trams tycker jag. Var får jag tag i dylika tärningar där symbolen istället ersätter sexan? Någon som kan peka ut riktningen?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

fauh

Re: Mina Mechanicumtärningar...

Inlägg av fauh »

Chessex - custom dice. Sjukt bra kundservice.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jag kommer beställa 500 tärningar inom kort med tecken på¨6an, blå i grund och gula tecken... Jag hade iofs tänkt en stiliserad "fuck you" inte mechanicum... men kanske intressant iaf?

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Papa D skrev:Jag kommer beställa 500 tärningar inom kort med tecken på¨6an, blå i grund och gula tecken... Jag hade iofs tänkt en stiliserad "fuck you" inte mechanicum... men kanske intressant iaf?

/D
Känns inte riktigt som Rödes grej
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Gonka Koff skrev:
Papa D skrev:Jag kommer beställa 500 tärningar inom kort med tecken på¨6an, blå i grund och gula tecken... Jag hade iofs tänkt en stiliserad "fuck you" inte mechanicum... men kanske intressant iaf?

/D
Känns inte riktigt som Rödes grej
Herr Lampén känner mig bättre helt enkelt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar