Hej,
Jag är en livstrött deltidsnörd från stockholm, vars flickvän pluggar uppe i Mora, nu har jag lovat att ta mig dit efter Gothcon eftersom jag är relativt hunsad, så jag undrar om det finns några från Mora/Dalarna som ska till Gothcon och har plats för en relativt trevlig kille i en bil, soppapengar, godis och råd på hur man förlorar i 40k lovas som betalning.
Finns det någon som känner sig träffad?
/Kalle
Åka från Gothcon till Mora
Åka från Gothcon till Mora
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Re: Åka från Gothcon till Mora
vet inte ens om jag har plats i bilen, men vad jag vet är vi de enda från dalarna som ska till 40k turneringen, och vi åker inte längre norrut än till gagnef dvs ca 8mil kort om Mora
Om det är så att ni har/får en plats över så skulle jag bli väldigt tacksam för att få åka så långt som Gagnef, annars så kommer det bli en 7 timmars tågresa med 4 byten
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Det KAN vara så att folk från Gävle ska åka till GC. Om du söker på "GFS - Gävle Figurspelssällskap" på FB så hittar du en hel del av dem. Kanske också åker norröver på något sätt. (Jag hade tagit vägen över Falun om jag varit dem, i alla fall. Är det närmare än Gagnef?
)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det är längre, men sista bra platsen man passerar innan falun är Borlänge vilket är järnvägsknutpunkten i dalarna och de har en massa tåg direkt till Mora.Serpent skrev:Det KAN vara så att folk från Gävle ska åka till GC. Om du söker på "GFS - Gävle Figurspelssällskap" på FB så hittar du en hel del av dem. Kanske också åker norröver på något sätt. (Jag hade tagit vägen över Falun om jag varit dem, i alla fall. Är det närmare än Gagnef?)
Ja' än't bittä'!
Hej,
Jag kollade med gävleborna på Facebook men det verkar inte som om dom har några planer på att ta sig ner, så jag gör ett försök till här.
Ingen som känner för att sympatisera med en stockholmare (jag är inte särskilt dryg trots det) och låta mig få åka med norröver? Karma, bitz och pengar erbjuds.
Jag kollade med gävleborna på Facebook men det verkar inte som om dom har några planer på att ta sig ner, så jag gör ett försök till här.
Ingen som känner för att sympatisera med en stockholmare (jag är inte särskilt dryg trots det) och låta mig få åka med norröver? Karma, bitz och pengar erbjuds.