Tjena!
Söker en eller flera (Eller någon som känner någon) iOS programmerare som också kan en del om 40k världen.
Vi sitter och utvecklar ett mobilspel för GW. Klart efter sommaren. Vi behöver komplettera med ett bra programmerare som är snabb på jobba.
Gärna att du har jobbat med spel förut. Super om det är appspel.
Svara på tråden eller maila mig på go.pontes@gmail.com
Vass iOS programmerare!!!
Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
-
GoTNGWH40k
- Inlägg: 55
- Blev medlem: 01 dec 2014, 20:44
Hoppa till
- svenska40k.se
- ↳ svenska40k.se
- ↳ Rankingen
- Warhammer 40,000
- ↳ Allmänt
- ↳ Armélistor
- ↳ Battle reports
- ↳ Bloggar och arméprojekt
- ↳ Komp
- ↳ Easy Comp
- ↳ Gamla LBK-mallen
- ↳ Swedish 40K Comp System (7th)
- ↳ Flabbergast-mallen
- ↳ [Gamla Kompmallar]
- ↳ 40k-Kompmallen
- ↳ Gammal komp
- ↳ Målning och konvertering
- ↳ Nyheter och rykten
- ↳ Regler
- ↳ Sverige FAQ:en
- ↳ Gamla SvFAQer
- ↳ Turneringar
- ↳ Atlantis
- ↳ ETC
- ↳ Gamla ETC-trådar
- ↳ Fantasia Fanatic
- ↳ Flabbergast
- ↳ GothCon
- ↳ LBK-turneringar
- ↳ DefCon 2013 List-kontroll
- ↳ Gamla list-trådar
- ↳ M-Wolf
- ↳ MFF-turneringar
- ↳ Rauk'n'Rumble
- ↳ Shadowgames
- ↳ Stockholmsturneringar
- ↳ Svenska Mästerskapet i 40k
- ↳ TOK-turneringar
- ↳ Väs
- ↳ Westeros Gaming
- ↳ Övriga turneringar
- ↳ List-kontroll
- ↳ Gamla BSK-trådar
- ↳ Gamla Turneringar
- ↳ GarageGamers
- ↳ GoB
- ↳ Halmstadturneringar
- ↳ RydCon
- ↳ Saeculum Obscurum
- ↳ Ulricehamn Open
- ↳ Warpstorm
- Community
- ↳ Spelare
- ↳ Föreningar
- Övrigt
- ↳ Off-topic
- ↳ Köp och sälj
- ↳ Bitz
- ↳ Övriga spel