Vass iOS programmerare!!!

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
GoTNGWH40k
Inlägg: 55
Blev medlem: 01 dec 2014, 20:44

Vass iOS programmerare!!!

Inlägg av GoTNGWH40k »

Tjena!

Söker en eller flera (Eller någon som känner någon) iOS programmerare som också kan en del om 40k världen.

Vi sitter och utvecklar ett mobilspel för GW. Klart efter sommaren. Vi behöver komplettera med ett bra programmerare som är snabb på jobba.

Gärna att du har jobbat med spel förut. Super om det är appspel.

Svara på tråden eller maila mig på go.pontes@gmail.com